خبرگزاری کار ایران

نوازی: داور همه ۵۰-۵۰ها را به نفع مس رفسنجان گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۴۶

محمد نوازی پس از پایان دیدار استقلال و مس رفسنجان با تساوی ۲-۲ در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود اما بچه‌ها خیلی خوب تلاش کردند و از لحاظ فنی یکی از بهترین بازی‌هایمان بود.

به گزارش ایلنا محمد نوازی پس از پایان دیدار استقلال و مس رفسنجان با تساوی ۲-۲ در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود اما بچه‌ها خیلی خوب تلاش کردند و از لحاظ فنی یکی از بهترین بازی‌هایمان بود. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و در واقع می‌توانم بگویم ۸۰ درصد بچه‌هایمان موقعیت داشتند.

او ادامه داد: مقداری شرایط‌مان بد شد، چون یک تعویض اجباری در نیمه اول داشتیم. در نیمه دوم هم شرایط خوبی داشتیم؛ گل بدی خوردیم اما توانستیم جبران کنیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما مقداری احساس خستگی در ماشاریپوف و گوستاوو بود و کمی ترسیدیم. فردا باید تست کنیم تا انشالله مشکلی پیش نیاید. به هر حال بدشانسی آوردیم.

مربی استقلال در خصوص صحنه‌ای که اعضای این تیم معتقد بودند توپ گل شده است، گفت: به نظر من توپ‌مان گل شد. داور همه ۵۰-۵۰ها را به نفع مس رفسنجان گرفت. گلرشان خیلی وقت کشی می‌کرد.

او در خصوص دلیل بازی نکردن سیلوا برابر مس گفت: نظر آقای نکونام بود.

نوازی در مورد مصدومیت مهدی مهدی‌پور عنوان کرد: مصدومیت مهدی شدید‌تر است. باید سه بازیکن [گوستاوو، ماشاریپوف و مهدی‌پور] را تست کنیم.

وی در خصوص دریافت گل در لحظات ابتدایی بازی گفت: وقتی گل می‌خوری، شکل تیم به هم می‌خورد. اما خدا را شکر بچه‌ها امروز موقعیت زیادی داشتند و توپ‌های زیادی را هم گل نکردیم. به هر حال فوتبال است ولی در کل تشکر می‌کنم.

نوازی در پایان در واکنش به اینکه هواداران استقلال معتقدند هافبک‌های این تیم ایستا بازی می‌کنند، گفت: نه، اتفاقا خیلی خوب بود. به هر حال بازی است و پیش می‌آید.‌ شما نمی‌توانی ۹۰ دقیقه دائما مالکیت توپ داشته باشی. به هر حال بچه‌ها تلاش کردند و ممنونیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز