خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۵۳۵

استقلال در اولین بازی سال جدید باید در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان برود.

به گزارش ایلنا، استقلال از زمان صعود مس به لیگ برتر تا کنون باختی مقابل این تیم نداشته و از 7 بازی، 5 بار پیروز شده و 2 بار نیز دو تیم به تساوی رضایت داده‌اند. این در حالی است که استقلال و مس دو بار در جام حذفی نیز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که مس یک بار در ضربات پنالتی موفق به شکست استقلال شد و بار دوم در بازی قبلی این تیم که شاگردان نویدکیا موفق شدند با دو گل در دقایق قانونی استقلال را حذف کنند و به مرحله یک هشتم صعود کنند.

بازی این دو تیم فردا (شنبه) از ساعت 19 با حضور تماشاگران آغاز خواهد شد. استقلال به دنبال برد در این بازی و تثبیت صدرنشینی خواهد بود، نویدکیا نیز از زمانی که هدایت مس را بر عهده گرفته، هیچ باختی نداشته و می‌خواهد روندئ شکست ناپذیری خود را در این بازی نیز ادامه دهد.

نکونام با وجود هجمه هایی که به سبک و نوع بازی تیمش وارد می‌شود، در این بازی نیز تیمش را با آرایش فوتبالی معمول خود یعنی سیستم 2-5-3، روانه میدان خواهد کرد تا در هفته های پایانی لیگ برتر با احتیاط بیش‌تری صدر را حفظ نماید.

سید حسین حسینی که تا این‌جای کار با 13 کلین شیت از این حیث در لیگ برتر در صدر قرار دارد، با مصدومیت و دوری چند هفته ای همتای خود در پرسپولیس، حالا با اطمینان خاطر بیش‌تری می‌تواند به دنبال دستکش طلا باشد. او به مانند بازی های قبل، انتخاب اول نکونام برای قفس توری آبی‌ها خواهد بود.

در خط دفاعی نیز آرمین سهرابیان، محمد حسین مرادمند و رافائل سیلوا قرار خواهند گرفت؛ سهرابیان در بازی اخیر این تیم مقابل هوادار، تک گل پیروزی بخش استقلال را به ثمر رساند و در این بازی نیز قطعا حضور خواهد داشت. استقلال در بیش‌تر بازی‌هایی که مرادمند در ترکیب حضور داشته، موفق به کلین شیت شده و در بازی های اخیر نیز عملکرد خوبی ارائه داده است. سیلوای برزیلی نیز مرد مطمئن خط دفاع آبی‌هاست و حضور او در ترکیب استقلال قطعی است.

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که به اردوی اخیر تیم ملی نیز دعوت شدند، در این بازی وینگ‌ بک های استقلال خواهند بود. در خط میانی نیز حضور مهدی مهدی پور و روزبه چشمی قطعی است و یکی از میان آرش رضاوند و امید حامدی فر در کنار آن‌ها قرار خواهد گرفت که به نظر می‌آید شانس رضاوند برای قرار گرفتن در ترکیب، بیش‌تر خواهد بود.

در خط حمله جلال الدین ماشاریپوف حضور خواهد داشت؛ او در اردوی اخیر تیم ملی ازبکستان عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشته بود. گوستاوو بلانکو با اینکه در بازی‌های این فصل استقلال عملکرد قابل قبولی نداشته اما شانس او برای حضور در ترکیب بیش‌تر از مهرداد محمدی خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان:

سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز