خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: دوست ندارم به هر قیمتی نتیجه بگیرم/ اصل فوتبال، لذت بردن هواداران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۸۷

نویدکیا سرمربی مس رفسنجان معتقد است استقلال تیم با کیفیتی است و مقابل آن‌ها کار سختی خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نویدکیا در ابتدای نشست خبری در مورد بازی این تیم با استقلال گفت: با صدرنشین لیگ بازی داریم که تیم فوق العاده خوب، با انضباط، با کیفیت بالا و از همه مهم‌تر اینکه استقلال در مسابقات خانگی، همیشه بازی‌های خوبی را ارائه داده و امتیاز های زیادی را از بازی‌های خانگی به دست آورده که این موضوع، کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

وی افزود: استقلال ساختار دفاعی مناسبی دارد و ساختار هجومی آن‌ها در ضربات ایستگاهی فوق العاده است؛ تیمی که آقای نکونام امسال درست کرده‌اند، بسیار قابل تحسین است. برای ما یک مسابقه سخت و مهم است و به طور کلی امتیاز این بازی برای دو تیم تاثیرگذار خواهد بود؛ چه برای ما که می‌خواهیم شرایطمان را راتقا دهیم و به رده های بالاتر جدول برسیم و همچنین برای استقلال که می‌خواهد صدرنشین بماند و برای همین فکر می‌کنم بازی جذابی داشته باشیم. امیدوارم هواداران از بازی لذت ببرند چون که این مهم ترین اصل فوتبال دنیاست.

سرمربی مس رفسنجان درباره مشکلات این تیم بیان داشت: اوضاع خوبی از نظر اقتصادی نداریم اما به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدند هرچند هنوز به صورت عملی چیزی ندیده‌ایم. من درک می‌کنم که مثل بقیه تیم‌ها مشکل مالی داریم اما تیم‌ها باید نظم مالی داشته باشند و اینکه از سال قبل به بازیکنان بدهکاریم، جالب نیست. من همیشه در همه مسائل، سمت باشگاه هستم اما در مسائل مالی سمت بازیکنان هستم و در سپاهان هم به همین شکل بودم. مدیرعامل ما تلاش خود را می‌کند و امیدوارم مشکلات زودتر حل شود.

نویدکیا درباره حضور منتظر محمد مقابل استقلال توضیح داد: این بازیکن را در اختیار داریم و حتی برای حضور او در تیم امید عراق، ما باید تصمیم بگیریم و می‌توانستیم اجازه ندهیم اما چون کاپیتان امید است و من خودم زمانی در این شرایط بودم، دوست داشتم به او انرژی دهم تا به تیم کشورش کمک کند. او در این بازی و بازی بعد حضور دارد و بعد از آن برای بازی در تیم امید عراق از جمع ما جدا می‌شود.

نویدکیا درباره پیروزی مس رفسنجان در بازی قبل مقابل استقلال و اینکه آیا این برد اتفاقی رقم خورد یا خیر، اظهار داشت: اتفاقات در فوتبال نقش دارند اما وقتی یک تیم همه بازی‌هایش را با نتایج خوب پشت سر بگذارد، اتفاقی نیست. در همان بازی هم اگر پنالتی دقایق ابتدایی به گل تبدیل می‌شد ممکن بود ما ببازیم. فوتبال برنامه‌ریزی می‌خواهد اما در شرایط حساس اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست. ما در آن بازی در خانه بودیم و این بازی خارج از خانه است. باید ببینیم تیم‌مان می‌تواند کیفیت خود را نشان دهد و آماده رقابت با بزرگان هستیم یا خیر.

سرمربی مس درباره تغییرات تاکتیکی در بازی با استقلال اظهار کرد: اگر مربیان بخواهند تاکتیک خود را برای هر بازی تغییر دهند، موفق نخواهند بود و ما سعی می‌کنیم مثل همیشه بازی کنیم. این واقعیت وجود دارد که گاهی اوقات شما نمی‌توانید بازی‌ که می‌خواهید را انجام دهید و در دیدار با تراکتور این اتفاق برای ما رخ داد. حتی اگر نتیجه بگیریم و به موفقیت برسیم، مردم یا هواداران فوتبال لذتی از آن نمی‌برند و دوست دارند از فوتبال لذت ببرند تا از حواشی. البته در فوتبال ما هنوز قسمتی از این حواشی جذابیت دارد اما برای من هیچ جذابیتی ندارد. من دلم می‌خواهد کارم را همین‌گونه انجام دهم و اگر کسی دوست نداشت، اصرار ندارم که کار کنم.

نویدکیا درباره تاثیر نتیجه‌گرا بودن فوتبال ایران گفت: من هم مثل بقیه دوست دارم نتیجه بگیرم اما دوست ندارم به هر قیمتی نتیجه بگیرم و دوست دارم آن چه می‌خواهم به نمایش بگذارم و نتیجه هم بگیرم. اگر موفق شدم که هیچ، اگر نشدم هم در خانه می‌نشینم. دوست دارم تیمم فوتبال زیبا بازی کند زیرا امروزه کسی برای صفر - صفر پول خرج نمی‌کند و به استادیوم نمی‌رود. در فوتبال ما جواب می‌دهد و خیلی‌ها این شکلی هستند اما در دنیا این شکلی نیست و همین الآن ژاوی به خاطر همین یک، هیچ‌ها تحت فشار است و مردم فوتبال‌های کم گل نمی‌خواهند. البته در کشور ما چون فوتبال هنوز دولتی استو دولت پول تیم‌ها را می‌دهد، این قضیه جا نیفتاده و بسیاری تیم‌ها با همین تفکر پیش می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز