خبرگزاری کار ایران

همایونفرمنش: موسوی همچنان بهترین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۲۵۴

دریافت‌کننده قدرتی فولاد سیرجان ایرانیان پس ار پیروزی مقابل شهداب در اولین فینال والیبال گفت: چک اول را خوب زدیم. می‌رویم تا با یک ریکاوری خوب آماده بازی دوم فینال شویم.

به گزارش ایلنا، تیم فولاد سیرجان ایرانیان موفق شد در اولین فینال لیگ برتر والیبال شهداب یزد را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.
شهروز همایونفرمنش در مورد پیروزی در این مسابقه گفت: بازی فینال است و دو تیم شناخت کافی از هم دارند. ما دو گیم اول را خیلی خوب شروع کردیم و پایاپای جنگیدیم. در مقاطعی عقب بودیم  اما خدا را شکر با تجربه بچه‌ها و کادر فنی توانستیم برنده شویم، اما در گیم سوم و چهارم تحت تاثیر بازی خوب شهداب قرار گرفتیم.
او افزود: شهداب هم مهره‌های ارزشمندی دارد. با عوض کردن پاسورشان تمام تاکتیک‌های دفاعی ما را عوض کردند اما در گیم پنجم با همت و غیرت بچه‌ها توانستیم این تیم را شکست دهیم. فکر می‌کنم چک اول را خوب زدیم. می‌رویم برای ریکاوری و استراحت خوب تا آماده بازی دوم شویم.
همایونفرمنش در مورد بازی دوم فینال گفت: تدابیری برای بازی دوم فینال هم اندیشیده‌ایم. روی نقاط قوت خودمان و نقاط ضعف حریف کار می‌کنیم و امیدوارم بازی دوم‌هم پیروز شویم.
او در مورد بازی خوب خود در سن ۳۵ سالگی گفت: حرفه‌ای زندگی می‌کنم وجز این کار دیگری انجام نمی‌دهم.
همایونفرمنش در مورد عملکرد محمد موسوی گفت: او نشان داد هنوز بهترین مدافع ایران است. در قدیم جزو بهترین مدافع‌های جهان بوده است. بارها ثابت کرده است که هنوز می‌تواند در میادین بین‌المللی بازی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز