خبرگزاری کار ایران

ارتقا رکوردهای ویژه در 39 سالگی/ CR7 هر روز دست نیافتنی‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۸۳۸

کریس رونالدو در شب پیروزی 8 گله النصر، هتریک کرد و 2 پاس گل داد و رکوردهای خود را ارتقا داد.

به گزارش ایلنا، النصر در شبی که رونالدو موفق به ثبت هت‌تریک شد و ۲ پاس گل هم برای هم تیمی هایش ارسال کرد، برابر ابها به پیروزی 8 بر 0 رسید؛  این پرگل‌ترین پیروزی در تاریخ النصر بود که با حضور رونالدو رقم خورد.

رونالدو در این دیدار موفق به دومین هتریک متوالی در یک فصل شد و این پنجمین هتریک او برای النصر بود. پیش از این 44 هتریک در رئال مادرید،  10 هتریک با تیم ملی پرتغال، 3 هتریک در یوونتوس و 2 هتریک در منچستر یونایتد به ثمر رسانده بود.

او برای اولین‌بار پس از ۱۳ سال، در یک بازی دوبار از روی ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شد. او در ۲۴ بازی لیگ برتر عربستان در این فصل ۲۹ گل به ثمر رسانده و ۱۱ پاس گل داده است.

کریس با این هتریک موفق شد تعداد هتریک های خود را در بازی‌های رسمی به عدد 65 برساند و از این حیث در تاریخ فوتبال، بهترین باشد. پس از او مسی با 57 هتریک قرار دارد. نکته جالب در مورد رکورد ویژه او این است که 35 هتریک رونالدو پس از 30 سالگی‌اش ثبت شده است.

او همچنین آمار پاس گل‌های دوران حرفه ای خود را نیز در این دیدار به عدد 250 رساند و در این فصل در مجموع برای النصر و تیم ملی روی 61 گل تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز