خبرگزاری کار ایران

یک ایرانی رئیس مسابقات جهانی والیبال شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۶۴

امیر طلوع‌کیان به ریاست کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان منصوب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور (۲۴ تا ۳۱ آگوست 2024) به میزبانی بلغارستان و با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

امیر طلوع‌کیان که طی سال‌های گذشته علاوه بر مشارکت فعال و مؤثر در تدوین قوانین، مقررات، تقویم و فرمول رویدادهای بین‌المللی، با مدیریت در مسابقات سطح یک همچون لیگ ملت‌ها، چلنجرکاپ، قهرمانی‌های آسیا و جهان و… اعتماد بین‌المللی را به خود جلب کرده، در حالی به ریاست کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان انتخاب شده که این رقابت‌ها از حیث برگزاری هم‌تراز با رویدادهای سطح یک جهان ارزش‌گذاری شده و ضمن رقابت فنی 16 تیم و معرفی استعدادهای درخشان والیبال جهان، از منظر داوری نیز برای فدراسیون بین‌المللی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

آزمون کتگوری داوری جهان هر چهار سال یک بار از سوی فدراسیون جهانی با انتخاب یک رویداد بین‌المللی برگزار می‌شود که این بار قرعه به نام مسابقات پسران زیر 17 سال جهان افتاده است.

این مسابقات از حیث برگزاری نیز با مقررات به‌روز و تکنولوژی همراه خواهد بود و در طول این مسابقات ممنوعیت دریافت سرویس با پنجه، مقررات تبلت و محدودیت زمانی سرویس (Serve Clock) و سیستم ویدئوچک هم از مرحله حذفی در سالن اصلی مسابقات اعمال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز