خبرگزاری کار ایران

پایان لیگ برتر والیبال مردان

رویارویی فولاد سیرجان و شهداب یزد در فینال

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۵۸

تیم های شهداب یزد و فولاد سیرجان برای تعیین قهرمانی در روزهای 16 و 18 فروردین به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش ایلنا، سی‌‎وهفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از روز یکشنبه 30 مهرماه 1402 با حضور 14 تیم آغاز شده بود، بعد از برگزاری 201 مسابقه به دیدارهای فینال رسید.

فولاد سیرجان ایرانیان، مرحله مقدماتی را با 21 برد و 60 امتیاز به پایان رساند تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود و در مرحله یک چهارم نهایی در دو دیدار متوالی موفق به شکست چادرملو اردکان شد تا به مرحله بعد صعود کند.

شاگردان بهروز عطایی در مرحله نیمه‌نهایی نیز در دو دیدار متوالی موفق به شکست پیکان تهران شدند تا در مجموع این مراحل 30 مسابقه انجام داده باشند و 25 پیروزی به دست آورند، بنابر این فولادی‌ها در صورت کسب 27 پیروزی قهرمان لیگ برتر مردان خواهند شد.

تیم شهداب یزد در پایان مرحله مقدماتی رتبه سوم را با 17 برد و 52 امتیاز از آن خود کرد و شاگردان محمدرضا تندروان در مرحله یک چهارم نهایی در دو دیدار متوالی ایفاسرام اردکان را شکست دادند و به مرحله بعد صعود کردند.

یزدی‌ها در مرحله نیمه‌نهایی در سه دیدار به مصاف شهرداری ارومیه رفتند و با پیروزی در دو مسابقه، جواز حضور در فینال را کسب کردند. شهداب یزد در مجموع 31 مسابقه تاکنون برگزار کرده است که 21 برد برای این تیم به همراه داشته است. نماینده یزد در صورت کسب دو برد دیگر با 23 پیروزی قهرمان لیگ برتر مردان می شود که نسبت به تعداد بردهای فولاد عدد کمتری خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران عنوان سوم مشترک لیگ برتر مردان را به دست آوردند و دیدار رده‌بندی برگزار نمی‌شود. دیدارهای فینال لیگ برتر مردان ساعت 19 روزهای 16 و 18 فروردین برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، فینالیست‌ها ساعت 19 روز 20 فروردین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این مسابقه به صورت زنده از شبکه ورزش سیما از ساعت 19 پخش خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز