خبرگزاری کار ایران

سومین حضور متوالی یزدی‌ها در فینال لیگ برتر مردان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۹۷۵

شهداب یزد با حذف شهرداری ارومیه حریف فولاد در فینال شد.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال شهداب یزد در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان موفق به شکست شهرداری ارومیه شد تا به عنوان حریف فولاد سیرجان ایرانیان به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

آخرین دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران (شنبه 11 فروردین) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه برای سومین بار به مصاف یکدیگر رفتند.

دیدار رفت این تیم‌هابا پیروزی سه بر یک شهداب یزد برابر نماینده ارومیه یک گام به دیدار فینال نزدیک‌ شد اما مسابقه برگشت دو تیم، شهرداری ارومیه سه بر دو مقابل شهداب به پیروزی رسید تا مشخص شدن دیگر فینالیست لیگ برتر به دیدار سوم موکول شود.

ظرفیت سالن فدراسیون از یک ساعت قبل از شروع مسابقه با حضور چهار هزار و 500 تماشاگر تکمیل شده بود و علاقمندان بسیار زیادی نیز پشت درب اصلی مجموعه حضور داشتند.

در این مسابقه جذاب تیم شهداب یزد سه بر یک به پیروزی رسید تا ضمن صعود به دیدار نهایی، حریف فولاد سیرجان ایرانیان در جدال پایانی لیگ برتر مردان شود.

در دیگر جدال مرحله نیمه‌نهایی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دو دیدار متوالی موفق به شکست پیکان تهران شد و به دیدار نهایی راه یافت.

دیدار نهایی لیگ برتر مردان روزهای 16، 18 و 20 فروردین به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز