خبرگزاری کار ایران

مسیر سخت نساجی برای بقا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۶۱۳

نساجی مازندران برنامه سختی را تا پایان فصل در پیش خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، نساجی در این فصل وضعیت خوبی را در لیگ تجربه نکرده و یکی از گزینه های اصلی برای سقوط به لیگ یک به شمار می‌رود. سرخپوشان مازندرانی به واسطه قهرمانی در جام حذفی دو فصل گذشته، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کردند و در شرایطی که لیگ برتر را با مهدی رحمتی آغاز کرده بودند، از آسیا در مرحله گروهی حذف شدند.

نساجی تا هفته چهاردهم با مهدی رحمتی ادامه داد و به دلیل کسب نتایج ضعیف، دو طرف برای پایان همکاری به توافق رسیدند. لوکاس آلکاراز اسپانیایی برای جانشینی او انتخاب شد و در مدت کوتاهی که روی نیمکت نساجی بود نتوانست توقعات را برآورده سازد و ساکت الهامی به عنوان سومین مربی نساجی در این فصل، مامور حفظ این تیم در لیگ برتر شد.

نساجی هم اکنون با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته و در 9 بازی باقی مانده تا پایان فصل باید با حریفان سرسختی تقابل داشته باشد.

رویارویی با بالانشینان جدول

نساجی در برنامه سختی که پیش رو دارد باید در هفته های 23 و 24 لیگ برتر به ترتیب به مصاف سپاهان و تراکتور برود؛ سپاهان برای جبران نتایج ضعیف و عقب ماندگی خود از دیگر مدعیان، قطعا نمی‌خواهد در خانه خود به نساجی امتیازی بدهد. تراکتور نیز در هفته های اخیر در بهترین فرم خود قرار گرفته و نساجی در این بازی خانگی مقابل شاگردان پاکو خمز کار سختی را در پیش خواهد داشت.

نساجی در هفته 26 لیگ برتر نیز باید در ورزشگاه شهید وطنی، میزبان پرسپولیس باشد که رقابت تنگاتنگی را برای قهرمانی با استقلال تجربه ‌می‌کند و به هیچ عنوان نمی‌خواهند با امتیاز از دست دادن مقابل یک تیم قعر نشین، قهرمانی را از دست بدهد. شاگردان ساکت الهامی در هفته 28 نیز باید مقابل دیگر مدعی قهرمانی قرار گیرند و استقلال نیز در دیداری که دو هفته مانده به پایان فصل است، با تمام توان در زمین حاضر خواهد شد.

امید نساجی به این 5 بازی است

با وجود اینکه نساجی در سه دیدار از چهار تقابل خود با مدعیان، میزبان است اما انتظار می‌رود که نتواند امتیازی مقابل آن‌ها بگیرد و باید روی پنج بازی دیگر خود حساب باز کند.

ساکت الهامی و شاگردانش در 5 دیدار دیگر باید مقابل ملوان، ذوب آهن، استقلال خوزستان، هوادار و فولاد صف آرایی کنند که این تیم ها نیز به راحتی تن به باخت مقابل نساجی نخواهند داد. با این حال آن‌ها در بازی با ملوان و فولاد در هفته آخر میزبان هستند و باید از امتیاز میزبانی خود در این دو بازی استفاده لازم را ببرند. نساجی همچنین در هفته بیست و هفتم بازی شش امتیازی مقابل استقلال خوزستان خواهد داشت که این تیم خوزستانی نیز شرایط خوبی در جدول ندارد و اگر موفق به پیروزی شود، گام بلندی را برای بقا برداشته است.

حال باید دید عملکرد نساجی در این 9 بازی چگونه خواهد بود و آیا ساکت الهامی موفق می‌شود این تیم را از سقوط نجات دهد و نام خود را در ذهن هواداران نساجی پررنگ تر کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز