خبرگزاری کار ایران

چشمی: خستگی بازیکنان روی بازی ما تاثیر گذاشته/ به نظر کادرفنی تیم ملی احترام میگذارم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۸۰۹

روزبه چشمی هافبک تیم استقلال پس از پیروزی مقابل هوادار صحبت هایی در مورد عدم حضورش در لیست تیم ملی و وضعیت استقلال انجام داد.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی پس از بازی مقابل هوادار گفت : تبریک می‌گویم به هواداران و بازیکنان استقلال، دوران سختی را پشت‌سر گذاشتیم. دو بازی در فاصله چهار روز بیرون از تهران داشتیم، دو بازی سنگین مقابل سپاهان و پرسپولیس برگزار کردیم که فشردگی مسابقات جان ما را گرفته بود، بازیکنان ما خسته بودند ولی برای این برد زحمت کشیدند و مردانگی کردند.

چشمی در مورد عدم کیفیت فنی استقلال پس از بازی با سپاهان گفت: یک سری مشکلات فنی است که باید حل کنیم اما خستگی تاثیرگذار بود، تیم ما با یازده بازیکن اکثر بازی ها را شروع کرده است، در یک ماه اخیر 6 بازی کردیم و فشار زیادی روی بازیکنان ما بود و در این مسابقه خستگی کاملا واضح بود، امیدوارم بعد از تعطیلات به روال قبل بازگردیم.

او در مورد مشکلات استقلال اظهار داشت: دویدن و خستگی یک طرف، خستگی ذهنی ما یک طرف، در مورد مشکلات صحبت نکنیم بهتر است.

هافبک استقلال نسبت به عدم دعوت به تیم ملی این گونه واکنش نشان داد: نظر کادرفنی تیم ملی بوده است که دعوت نشوم. حتما بعد از جام ملت‌ها بررسی کردند که نباشم. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. همیشه احترام گذاشته‌ام، چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی به تصمیمات کادرفنی احترام گذاشته‌ام.

روزبه نسبت به اینکه به دلیل جوانگرایی به تیم ملی دعوت نشده گفت: من سنی ندارم، به سال 1402 هم بگویید من 30 سالم است، یک دوره دوساله مربیان تیم ملی روی من نظر نداشتند، تلاش کردم و دعوت شدم و اتفاق ویژه‌ای مقابل ولز برای من رقم خورد، اگر اعتقاد داشته‌اند که دعوت نشوم احترام می‌گذارم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی رقم بخورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز