خبرگزاری کار ایران

تارتار: نسبت به نیم فصل اول پیشرفت داشتیم/ ملوان تیم ترسناکی شده

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۷۹۷

مهدی تارتار سرمربی ملوان پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و از کیفیت تیمش گفت.

به گزارش ایلنا، تارتار در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت گفت:  از هواداران ممنونیم که ما را همراهی کردند و امیدوارم این برد پایان سال عیدی خوبی به آن‌ها باشد. در رختکن به بازیکنانم گفتم که هواداران امشب باید جشن بگیرند. سال جدید را هم به مردم کشورم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوب و پربرکتی باشد.

تارتار در خصوص بازی عنوان کرد: بازی جذابی بود و موقعیت‌های زیادی روی هر دو دروازه خلق شد. ما هم در چند مورد خوش‌شانس بودیم و دروازه‌بان ما واکنش خوبی داشت. البته موقعیت آنها روی اتفاق بود. خوشحالم توانستیم از موقعیت استفاده و نتیجه را حفظ کنیم و امیدوارم در سال جدید نتیجه را حفظ کنیم.

سرمربی ملوان درباره گره خوردن بازی در دو بازی اخیر گفت: مسئله شناخت از تیم‌هاست، در نیم فصل اول تیم‌ها همدیگر را نمی‌شناختند اما الان همه شناخت داریم. این ورزشگاه هم برای حریف و هم ما ترسناک است، امروز رضا جعفری موقعیت تک به تک را گل نزد و طبیعتا کار سخت است. همه تیم‌ها به ما به چشم مدعی نگاه می‌کنند، ما الان به قول دوستان ملوان دهه شصتی هستیم. ملوان تیم ترسناکی شده و تیم‌ها می‌آیند که به ما نبازند. اگر بازتر بازی کنند کارمان راحت‌تر می‌شود. ما نسبت به دور رفت امتیازات بیشتری گرفتیم و پیشرفت داشتیم. روند ما رو به رشد است و ان‌شاءلله بتوانیم ادامه بدهیم.

مهدی تارتار درباره شباهت بازی عمری و سرلک با جعفری و پورعلی عنوان کرد: من از این چالش‌ها استقبال می‌کنم. ما نیم فصل تغییر سیستم دادیم و با سه مهاجم بازی می‌کنیم و الان دستمان بازتر شده است. اما قبول ندارم که اگر بازیکنی بزرگ را بازی ندهم زیر سوال خواهم رفت. تمام تمرکز من روی کسب نتیجه است و همیشه سعی دارم بهترین نفرات را به زمین بفرستم. بعضی مواقع کار به شکلی است که شما نیاز به تغییر سیستم دارید، امروز هم دیدید که سیستم ما تغییر کرد و تیم بهتر شد.

او در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاری که کیفیت بازی ملوان را پایین دانسته و گفته بود که پدرام قاضی‌پور افت کرده، گفت: این به خاطر شناخت تیم‌هاست. اگر پدرام قاضی پور را خالی بگذارند گل می‌زند اما نسبت به او شناخت پیدا کردند و چند بازیکن را گذاشتند. الان ممکن است پدرام افت کرده باشد اما او باید با تلاش و تحرک بیشتر و راهکارهای ما از این شرایط خارج شود.

سرمربی ملوانی‌ها در مورد شانس دعوت بازیکنانش به تیم ملی عنوان کرد: به نظرم بازیکنان ما استحقاق دعوت به تیم ملی را دارند. ما خیلی جهش داشتیم در جدول رده‌بندی و این نشان می‌دهد بازیکنان باکیفیتی داریم. اگر نگاه منصفانه باشد، 2-3 نماینده خواهیم داشت.

تارتار درباره تقابل با سایپا در جام حذفی گفت: حریفان لیگ یکی کار را برای تیمهای لیگ برتر سخت می‌کنند و امیدوارم در این بازی برنده شویم. ما جام حذفی را جدی خواهیم گرفت.

وی با اشاره به بازی حساس تیم زنان ملوان با خاتون بم، اظهار داشت: باید به آنها دست مریزاد گفت، من از بانوان گیلانی خواهش دارم که فردا تیم را تنها نگذارند. حریف از تیم‌های پرقدرت است و اگر هواداران استقبال و حمایت خوبی داشته باشند، تیم بانوان ما می‌توانند برنده باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز