خبرگزاری کار ایران

نصرتی: سه امتیاز بازی با شمس آذر در ادامه خیلی به دردمان می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۷۸۷

محمد نصرتی مربی تراکتور معتقد است شمس آذر کیفیت فنی بالایی دارد و بقیه مدعیان در زمین آن‌ها کار سختی خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، نصرتی در نشست خبری بعد از بازی با شمس آذر گفت: انصافا شمس‌آذر تیم خوبی است و در نیم فصل اول این موضوع را نشان داده بود. خدا قوت می‌گویم به دوست عزیزم آقای سعید دقیقی و همکارانش، شمس‌آذر نیم فصل اول پدیده لیگ بود، ولی چند بازیکن همچون رحمان جعفری را در نیم فصل از دست دادند و با احترام به بازیکنان کنونی این تیم، کمی قدرتشان در خط حمله پایین آمده است.

او ادامه داد: سپاهان در این ورزشگاه بازی را واگذار کرد و استقلال نیز به تساوی دست یافته بود. می‌دانستیم بازی سختی داریم و هوادارانشان خیلی خوب تیمشان را تشویق کردند. بازی از سرعت بالا برخوردار بود و حریف از کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به دروازه تراکتور استفاده می‌کرد و رو به فوتبال مستقیم آورده بود. همچنین بازی سرعت لازم را داشت و در میانه میدان فیزیکی دنبال می‌شد.

شمس آذر با استفاده از اوت دستی به دنبال ایجاد موقعیت گلزنی بود و ما با تمرکز بالا کار کرده و به حریف موقعیت ندادیم. همچنین دو گل زدیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم.

نصرتی صحبت های خود را این‌‌گونه تمام کرد: این برد ارزشمند را به هواداران تراکتور تبریک می‌گویم، سه امتیاز بازی با شمس آذر در ادامه خیلی به دردمان می‌خورد. تمام تیم‌های مدعی در این زمین کار سختی خواهند داشت و از هواداران‌مان که خودشان را به قزوین رسانده بودند، تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز