خبرگزاری کار ایران

عملکرد کریستیانو رونالدو پس از ترک رئال مادرید در تورنمنت‌های قاره‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۶۸۵

در دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، النصر عربستان در ضربات پنالتی مغلوب العین امارات شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایلنا، در حالی که همگان انتظار داشتند النصر با حضور ستارگان بزرگی چون رونالدو، اوتاویو، مانه و بروزوویچ بتواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند اما این نماینده فوتبال امارات بود که در ضیافت پنالتی‌ها موفق به شکست النصر شد. البته این تنها ناکامی CR7 در تورنمنت‌های قاره‌ای نبوده و او پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 18-2017 که با برتری 3-1 رئال مادرید مقابل لیورپول و قهرمانی این تیم اسپانیایی به پایان رسید دیگر در تورنمنت‌های قاره‌ای هیچ موفقیتی نداشته است.

رونالدو پس از پنجمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا، در تصمیمی غیرمنتظره رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد. رونالدو البته در بیانکونری و در سه فصلی که برای یوونتوس بازی کرد موفق به دو قهرمانی در سری آ، یک قهرمانی در کوپا ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا شده است، اما در تورنمنت‌های قاره‌ای در لیگ قهرمانان اروپا هیچگاه نتوانست موفقیت‌هایش در رئال مادرید را تکرار کند. این موضوع در بازگشت مجدد او به منچستریونایتد هم صدق می‌کند. کریستیانو در دوره دوم حضورش در منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا هم حذف شد تا در اینجا هم نتواند به توفیقی دست یابد.

حضور در النصر عربستان و لیگ قهرمانان آسیا جایی بود که رونالدو امیدوار بود با قهرمانی در آسیا بتواند به بازیکنی تبدیل شود که هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسد که او بازهم در یک تورنمنت قاره‌ای ناکام ماند و تیم او مقابل العین امارات حذف شد. جدا از تورنمنت‌های قاره‌ای در رده باشگاهی، رونالدو در جام جهانی 2022 هم نتوانست به آن شکل به موفقیتی دست یابد و او به همراه پرتغال با شکست مقابل مراکش، حذف دردناکی از این مسابقات داشت. در ادامه نگاهی به ناکامی‌های رونالدو در تورنمنت‌های قاره‌ای پس از خروج او از رئال مادرید می‌اندازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز