خبرگزاری کار ایران

مچ اندازی لالیگایی‌ها در دستگردی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۴۸۱

مسعود شجاعی و جواد نکونام در هفته بیست و یکم لیگ برتر تقابلی جذاب را خواهند داشت. این بازی بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه پاس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسعود شجاعی و جواد نکونام جذاب‌ترین تقابل لیگ برتر در هفته بیست و یکم را رقم خواهند زد.

این دو زمانی در باشگاه اوساسونای اسپانیا با یکدیگر همبازی بودند و سال‌های طولانی نیز در تیم ملی فوتبال ایران در یک جبهه جنگیده‌اند. حالا چرخ روزگار این دو مربی را رخ در رخ هم قرار داده است و به طور قطع هیچ یک از دو مربی نمی‌خواهند مقابل دیگری بازنده باشند.

مسعود شجاعی راه امتیاز گرفتن در ورزشگاه پاس را که ورزشگاه خانگی این تیم است، به خوبی یاد گرفته و در هفته‌هایی که سرمربی این تیم بوده در ورزشگاه شهید دستگردی نتایج مطلوبی به دست آورده است.

آخرین بازی که هوادار در دستگردی (پاس) به میدان رفت به بازی مقابل ذوب آهن مربوط می‌شود که با وجود ۱۰ نفره بودن توانست شکست ۲ بر صفر مقابل حریف اصفهانی را با تساوی تاخت بزند. حالا شجاعی در شرایطی که همه فضای ورزشگاه شهید دستگردی به سود آنها است به دنبال امتیاز از استقلال است.

این بازی به حکم سازمان لیگ برتر فوتبال ایران بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و باشگاه استقلال حتی نمی‌تواند در این بازی بر اساس قوانین از وجود لیدر‌های خود سود ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز