خبرگزاری کار ایران

خانه امباپه در مادرید چقدر ارزش دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۷۲۹

کیلیان امباپه برای خرید خانه در کشور اسپانیا باید رقم قابل توجهی را پرداخت کند.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه در حالیکه خود را برای انتقال تابستانی به رئال مادرید آماده می‌کند، مبلغی باورنکردنی را به خرید یک خانه مجلل در اسپانیا اختصاص می‌دهد.

امباپه که به پاری سن ژرمن اطلاع داده در پایان فصل این تیم را ترک می‌کند، در حال آماده شدن برای انتقال رایگان به رئال است و جستجو برای خرید خانه جدیدش را آغاز کرده است.

لیدیا مارتینز، مدیرعامل گروه "استپس ریلوکیشن"، که به بسیاری از ورزشکاران مطرح کمک کرده تا در اسپانیا خانه‌ مدنظر خود را پیدا کنند، به مارکا گفته که این ملی‌پوش فرانسوی حدودا باید چقدر هزینه کند:"اینجا ما دو نکته داریم: او فضای بزرگی برای تمرین می‌خواهد، بنابراین نمی‌تواند در مرکز شهر مادرید خانه بگیرد، اما در عین حال، او جوانی است که نمی‌توانیم او را منزوی کرد و به جایی بفرستیم که 45 دقیقه تا رستوران فاصله داشته باشد."

طبق تجربه من، آن‌ها معمولاً زیاد به قیمت نگاه نمی‌کنند. بازیکنان مطرح معمولا اجاره پرداخت می‌کنند تا زمانی که خانه ایده‌آل خود را خریداری می‌کنند. خرید خانه بین 12 تا 16 میلیون یورو هزینه دارد. برای اجاره، حدود 25 هزار یورو و تا 35 هزار یورو در ماه رقمی بسیار عادی است. آن‌ها می‌توانند یک یا دو سال وقت بگذارند، زمینی بخرند و خانه‌ای که خودشان دوست دارند را بسازند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز