خبرگزاری کار ایران

نوازی: مشکلات استقلال از اول فصل وجود داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۵۵۹

مربی تیم فوتبال استقلال نسبت به اینکه چرا کادر فنی پرسپولیس بر خلاف کادر فنی استقلال نمی‌گوید بازیکن ندارند؟ گفت: مربی پرسپولیس می‌تواند در این رابطه صحبت کند و من نمی‌توانم نظر بدهم.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس در داربی ۱۰۳ اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازیکنان تلاش کردند هر چند که شرایط خوب نبود اما تلاش خود را کردیم. اگر اول فصل می‌گفتیم باید یار بگیریم به خاطر همین روزها بود و بازیکنان تاکنون به نحو مطلوب کار کرده‌اند و توانسته‌ایم صدر جدول را حفظ کنیم.

وی افزود: با این شرایط در تعویض‌ها و برخی دقایق بازی کار سخت است اما باید ادامه مسابقات را با همین بازیکنان جلو برویم و تمام تلاش خود را انجام دهیم تا این بازیکنان را حفظ کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه صحبت‌های این‌چنینی باعث نمی‌شود زحمات بازیکنان استقلال نادیده گرفته شود؟ گفت: ما از ابتدای فصل همواره تشکر کرده‌ایم و بازیکنان از ابتدای فصل ایده‌آل بوده‌اند اما مشکلات استقلال از اول فصل وجود داشت.

نوازی در مورد اینکه چرا مربیان تیم‌ فوتبال پرسپولیس با وجود سه بازیکن جوان روی نیمکت نمی‌گویند بازیکن ندارند؟ اظهار کرد: مربی خودشان می‌تواند صحبت کند و من نمی‌توانم نظر بدهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز