خبرگزاری کار ایران

ربیعی: جای بهانه نیست / قطعا ایراداتی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۵۲۹

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تنها مسئول این باخت من هستم و قول می‌دهم روند تیم بهتر شده و این نتیجه جبران خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال خوزستان که با شکست دو بر صفر تیم اصفهانی در فولادشهر همراه شد، اظهار کرد: از هواداران عذرخواهی می‌کنم. اتفاقات خوبی برای ما نیفتاد. تنها مسئول این باخت من هستم و قول می‌دهم روند تیم بهتر شده و این نتیجه جبران خواهد شد.

او افزود: اول فکر کردم داور پنالتی گرفت و دیدم که آن صحنه هم پنالتی بود ولی به هر حال به نظر داور احترام می‌گذارم و به باشگاه و کارشناس داوری می‌سپارم.

سرمربی ذوب‌آهن یادآور شد: یکی از تاکتیک‌های هجومی امشب ما نفوذ از کناره‌های حریف بود که توانستیم موقعیت‌های جدی و خوبی را با این تاکتیک خلق کنیم. تغییر سیستم دادیم و کمتر پاس مستقیم داشتیم. به نسبت بازی‌های درون اصفهان موقعیت ساختیم ولی به موازاتش گل خوردیم.

ربیعی تصریح کرد: جای بهانه نیست و سعی کردم با بازیکنانی که داشتم تغییر برنامه داشته باشیم. قطعا ایراداتی داریم و باید درصدد جبران بربیاییم.

او با بیان اینکه در فرآیند نتیجه‌نگرفتن، نگرانی وجود دارد اما وظیفه او عبور از این فضا با بررسی و تحلیل است، گفت: بازیکنان باید تحت فشار قرار نگیرند و از فشار خارج شوند. تلاشمان را می‌کنیم. آمده‌ایم که تلاشمان را انجام دهیم بدون گلایه کردن.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: اهل بهانه‌جویی نیستم، زیرا قصد ما شادکردن دل مردم است، برای مصاف بعدی برابر تیم سابقم باید ریکاوری مناسبی داشته باشیم. قدردان رفسنجان هستم و برای نویدکیا آرزو موفقیت دارم. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و شادی را به مردم اصفهان هدیه دهیم. عذرخواهی می‌کنم و شرمنده‌ام. از اصفهان رفتار نیکویی یاد گرفتم و امیدارم در سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی برای ذوب‌آهن رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز