خبرگزاری کار ایران

محرومیت مازانو ادامه دارد؛ داور دیدار والنسیا و رئال مادرید در برزخ/ بارسا، یامال را می فروشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۲۰

داور دیدار رئال مادرید و والنسیا برای دومین هفته متوالی از قضاوت منع شد.

به گزارش ایلنا، درخشش لامین یامال در سن کم از چشم تیم‌های دیگر اروپایی دور نمانده است. روزنامه مارکا شنبه گذشته گزارش داد که پاری سن ژرمن حاضر است برای جذب این بازیکن جوان بارسلونا 200 میلیون یورو هزینه کند. پیشنهادی که توسط ژرژ مندس در آخرین بازدید او از بارسلونا چند روز پیش ارائه شد. باشگاه بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود باید دست به کار شود، اما آنها نمی‌خواهند اجازه خروج این ستاره جوان خود را بدهند، کسی که او را چهره آینده پروژه بارسلونا در دهه آینده می‌دانند.

تونی فریشا، رقیب خوان لاپورتا در انتخابات ریاست بارسلونا در برنامه «لا پورتریا» گفت که فروش بازیکنان جوان می‌تواند یک گزینه باشد. فریشا گفت: اگر بخواهیم پاسخ سریع بدهیم، لامین یامال با 200 میلیون یورو قابل فروش نیست. اما اگر به وضعیت باشگاه، نیازهایی که دارد و کارهایی که باید تابستان امسال انجام شود نگاه کنید، اوضاع فرق دارد.

دیدگاه مدیر سابق بارسا صرفاً اقتصادی است. فریشا یادآور شد: برای رسیدن به قانون 1:1 (افزایش سقف دستمزد به اندازه درآمد باشگاه و دور زدن قانون 1:4 که در حال حاضر دست و پای بارسا را بسته است) در این تابستان باید 200 میلیون یورو از فروش بازیکن درآمد کسب کنید.

تاوان قضاوت اشتباه ادامه دارد

به گزارش رلوو، خیل مانزانو برای دومین هفته متوالی از قضاوت در رقابت‌های لالیگا محروم شد. این داور در جریان جدال رئال مادرید و والنسیا در هفته بیست و هفتم با تصمیمات عجیب خود حاشیه‌ساز شده بود و پس از محرومیت در هفته بیست و هشتم، حالا برای دومین هفته متوالی از قضاوت در لالیگا منع شده است. مشخص نیست محرومیت مانزانو تا چه زمانی ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز