خبرگزاری کار ایران

اعتراف مدیر سابق رم درباره سختگیری مورینیو

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۱۸۸

تیاگو پینتو، مدیر سابق رم، مدعی شد که کار با ژوزه مورینیو اصلا آسان نبود و حتی با ترک این باشگاه ایتالیایی، هنوز به آرامش کامل نرسیده است.

به گزارش ایلنا، تیاگو پینتو، مدیر ورزشی سابق رم، چالش‌های خود در زمان همکاری با ژوزه مورینیو در را مطرح کردند و تایید کرد که مربیگری در رم سخت است.

مورینیو یک دوره پرتلاطم دو سال و نیم را در ایتالیا سپری کرد. او این باشگاه را به دو فینال اروپایی هدایت کرد و پس از 11 برای این بازی یک جام به ارمغان آورد اما همچنین با مدیران باشگاه چالش‌های زیادی داشت.

پینتو که در زمان مربیگری مورینیو با این مربی پرتغالی چالش‌های زیادی داشت به آی نیوز گفت:"اشتباه متوجه نشوید، وقتی با مردی با چنین شخصیت بزرگی کار می‌کنید، این کار سخت است. نمی‌شود به صورت عادی با او کار کرد، مورینیو سختگیر است چون دستاوردهای زیادی داشته و استانداردهای بالایی دارد. فراموش نکنید که من پرتغالی هستم و از 36 سالگی شروع به کار با او کردم. برای یک مدیر ورزشی جوان امکان پذیر نیست که به طور معمولی با مورینیو کار کند. من از اون چیزهای زیادی یاد گرفتم. او یکی از مهمترین مربیان تاریخ فوتبال است."

پینتو همچنین اعلام کرد که ترک باشگاه برای او چقدر سخت بود:"زمانی که رم را ترک کردم، خیلی به آن فکر کردم و احساس کردم زمان مناسبی است تا یک چرخه به پایان برسد. اما وقتی تصمیمم را گرفتم همه نزدیکانم گفتند:"با شناخت از شخصی مانند تو، شک داریم که بعد از دو هفته به آرامش برسی." من فکر می‌کنم که آن‌ها احتمالاً درست می‌گفتند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز