خبرگزاری کار ایران

خاویر تباس:

امباپه 99 درصد بازیکن بعدی رئال است!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۰۹۶

خاویر تباس، رئیس لالیگا، تایید کرد که کار انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید تقریبا تمام شده است.

به گزارش ایلنا، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‎‌رسد و او به مدیران این باشگاه اعلام کرده که تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد. 

این موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی مدیران پی اس جی شده اما این ستاره فرانسوی تصمیمش را گرفته و قصد دارد به رویای کودکی‌اش که پوشیدن پیراهن رئال و بازی در سانتیاگو برنابئو بود واقعیت ببخشد و با مدیران این باشگاه هم به توافق رسیده است.

بسیاری از رسانه‎‌های اسپانیایی و فرانسوی از چند هفته قبل خبر داده بودند که این بازیکن با مدیران رئال در حال گفت‌وگو و مذاکره است و انتظار می‎‌رود که همه چیز خیلی زود رسمی شود.

تباس در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره احتمال پیوستن امباپه به رئال مادرید اظهار داشت:"باشگاه بعدی امباپه؟ بازار انگلیسی رو به افول است و همه چیز حاکی از این است که او راهی یک باشگاه اسپانیایی در تابستان بعدی خواهد شد. 

تنها باشگاهی که ظرفیت جذب او را دارد رئال مادرید است. باید بگویم که این موضوع دیگر تقریبا قطعی است. به عقیده من، احتمال بازی کردن او برای رئال در فصل آینده بیشتر از 99 درصد است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز