خبرگزاری کار ایران

عنایتی: داور امروز شجاع بود و تبریک می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۳۴۳

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: شخصیت تیمی ما برگشت و بچه‌های‌مان با همه توان و با جان و دل بازی کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی پس از برتری 3 بر 2 تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: ابتدا به خاطر گرفتگی صدایم عذرخواهی می‌کنم. این به خاطر استرسی است که در کنار زمین وجود دارد و شما هم که به ما نزدیک هستید و می‌دانید که چه استرسی بالای سر ما بود. به مجموعه سپاهان به خاطر داشتن این شرایط و بازیکنان تبریک می‌گویم. همچنین به بازیکنانم خودم تبریک می‌گویم. ما واقعاً چندین بازی بود که باید نتیجه خوب کسب می‌کردیم، اما متأسفانه موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شدند. امروز بچه‌های ما علاوه بر آنکه موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند، توانستند از آنها استفاده کنند و خدا را صد هزار مرتبه شکر که شخصیت تیمی ما برگشت و بچه‌های‌مان با همه توان و با جان و دل بازی کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی در ادامه افزود: این اول راه ماست. فکر می‌کنم در این هشت دیداری که ما با هم بودیم، این اولین بازی بود که بازیکنان پیکان مزد زحمات خود را گرفتند. ما بازی‌های به مراتب بهتر داشتیم، اما توپ‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شد. خدا را شکر می‌کنم که امروز این اتفاق افتاد و توانستیم سه امتیاز فوق‌العاده بزرگ را بگیریم. کار هر تیمی که نیست که بتواند از سپاهان در اصفهان و با طرفداران زیادش سه امتیاز را بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: دوستانی که آمار می‌دهند، باید ببینیم که در چه جایگاهی است و ما تیم را چگونه تحویل گرفته‌ایم. تیم‌هایی که تحویل گرفتیم، تیم‌های خوبی بودند، اما ما تیم‌ها را با ذهنیت خودمان نبستیم و کمی زمان می‌برد تا تفکرات‌مان را در تیم پیاده کنیم و بچه‌ها متوجه شوند که چه چیزی از آنها می‌خواهیم. آمار و ارقام برای ما اصلاً مهم نیست و می‌خواهم از بردی که امروز کسب کردیم، لذت ببریم. گیر ما همین یک برد بود و فرقی هم نمی‌کرد که این برد در کدام هفته کسب شود. ما به بچه‌ها ایمان داشتیم، زیرا هم به لحاظ فوتبالی شخصیت بالایی دارند و هم به لحاظ اخلاقی. از اینکه دست پر از اصفهان می‌رویم، خوشحال هستیم. این نتیجه چیزی از ارزش‌های تیم بزرگ سپاهان کم نمی‌کند. به هر حال اتفاقات فوتبالی در همه جا وجود دارد، اما امروز بچه‌های ما مزد تلاش و غیرت خود را گرفتند و امیدوارم که با همین انگیزه ادامه بدهند.

عنایتی همچنین یادآور شد: تیم ما جوان است. ما مبین (دهقان) را امروز داشتیم که می‌تواند یکی از استعدادهای آینده فوتبال ما باشد. پیکان همیشه بازیکنان ملی‌پوش زیادی را معرفی کرده است و ساختار باشگاه ما، شرایط را برای جوانان مهیا می‌کند. وقتی یک تیمی در دقیقه یک در اصفهان گل دریافت کند، خیلی سخت است که به بازی برگردد. به هر حال طبق تفکراتی که ما داشتیم، شرایط پیش نرفت و مجبور شدیم از بازیکنان باتجربه‌ترمان استفاده کنیم. اگر تعویض‌هایی که انجام می‌دهید، جواب بدهد، بهترین می‌شویم و اگر هم جواب ندهد، بدترین می‌شویم. اینها حسن و بدی مربیگری است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: از میهمان‌نوازی اصفهانی‌ها تشکر می‌کنم. من یک سال برای تیم خوب و بزرگ سپاهان بازی کردم و چیزی غیر از محبت از مردم و مسئولان در اینجا ندیدم.

وی در پایان اظهار داشت: درباره داوری هم باید یک تبریک بزرگ بگویم؛ نه به خاطر اینکه بازی را پیروز شده‌ایم. داور امروز شجاع بود و تبریک می‌گویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز