خبرگزاری کار ایران

حرکت جنجالی امباپه؛ رابطه ای که بین طرفین سرد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۴۳۰

کیلیان امباپه این روزها رابطه سردی با پاری سن ژرمن دارد.

به گزارش ایلنا، در جریان دیدار تیم‌های موناکو و پاری‌سن‌ژرمن که با تساوی بدون گل به پایان رسید، حرکت عجیب کیلیان امباپه به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. ستاره فرانسوی پس از تعویض با راندل کولو موانی در بین دو نیمه، 45 دقیقه دوم را به جای اینکه از روی نیمکت دنبال کند، کنار مادرش، فایزا لاماری و در جایگاه ویژه استادیوم سن لویی تماشا کرد! دوربین‌ها چهره خندان و گشاده کیلیان ‌امباپه را شکار کردند تا تصاویری که در ادامه مشاهده می‌فرمایید، به ثبت برسد. کیلیان ‌امباپه امشب برای دومین بازی متوالی به دستور لوئیز انریکه تعویض شد.‌ امباپه در دیدار مقابل رن نیز در دقیقه 65 از زمین خارج شده بود. به نظر انریکه قصد دارد رفته ‌رفته ستاره فرانسوی را از ترکیب دور کند. سرمربی پاری‌سن‌ژرمن چندی پیش گفته بود که پی‌اس‌جی باید به نبود ‌امباپه عادت کند.

اما این تنها اقدام عجیب کیلیان ‌امباپه در این بازی نبود. شماره 7 پاریسی‌ها در حالی که نیمه دوم آغاز شده بود و انتظار می‌رفت مثل سایر اعضای تیم به زمین برگردد، لباس‌های خود را عوض کرد و با تلفن همراه سرگرم خوش‌ و بش با مخاطبش شد. ‌امباپه در نهایت پس از بازگشت به زمین، از نشستن روی نیمکت صرف‌نظر کرد و به سمت مادرش رفت.

لوئیز انریکه دیشب برای دومین بازی متوالی کیلیان ‌امباپه را تعویض کرد. ستاره فرانسوی هفته گذشته در دقیقه 65 بازی با رن از زمین خارج شد و در دیدار با موناکو نیز فقط 45 برای پی‌اس‌جی به میدان رفت. انریکه در مصاحبه بعد از بازی در توضیح علت تعویض مجدد کیلیان ‌امباپه عنوان کرد که پاری‌سن‌ژرمن باید دیر یا زود به نبود ‌امباپه عادت کند. تعویض‌های لوچو و از طرفی بی‌تفاوتی‌های شماره 7 پاریسی‌ها احتمالاً نشانه‌ای از رابطه سرد طرفین است؛ انگار تمامی اعضای پاری‌سن‌ژرمن از همین حالا جدایی ‌امباپه را پذیرفته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز