خبرگزاری کار ایران

کلوپ: این گل را هرگز فراموش نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱۹۶

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که گل داروین نونیز در بازی با ناتینگهام فارست را هرگز فراموش نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ می‌گوید گل داروین نونیز به ناتینگهام فارست را هرگز فراموش نخواهد کرد.

لیورپول در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با گل دقیقه آخری داروین نونیز به برتری 1-0 رسید.

یورگن کلوپ پس از این برد به اسکای اسپورت گفت:"سخت‌ترین بازی ما به خاطر شرایطی که در آن قرار گرفتیم، بود. 4 بازی در 11 روز با شرایطی که ما در تیم داریم، واقعا مشکل است. این برد فوق العاده خاص بود. می‌توانید ببینید که امروز در هیچ بخشی از بازی، کاری برای ما آسان نبود. خیلی سخت است. نمی توانم باور کنم که چگونه 4 برد متوالی داریم."

گل داروین نونیز؟

گل باورنکردنی در آخرین ثانیه. احساس فوق العاده‌ای دارد. واقعا خوشحالم. نمی‌توانم بیشتر از کاری که بازیکنانم انجام می‌دهند را از آن‌ها بخواهم.

بازی بعدی؟

به هر حال یکشنبه آینده یک بازی بزرگ خواهیم داشت. قبل از آن ما یک بازی سخت را در پراگ انجام می‌دهیم. ما باید به راه خود ادامه دهیم و پیشرفت کنیم.

پاس گل مک آلیستر؟

گل توسط فردی ساخته شد که آرام ترین بازیکن در تمام بازی بود. آن گل را به صورت زنده دیدم و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. او آرام بود. او توپ را در آنجا به صورت چیپ ارسال کرد. پاس گل فوق العاده‌ای بود و همینطور گل فوق العاده مهمی بود.

شعر توهین آمیز طرفداران حریف برای نونیز؟

اگر من بودم هرگز چنین شعاری نمی‌دادم و داروین را تحریک نمی‌کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز