خبرگزاری کار ایران

جادوی بچه غول در اردوی آبی‌ها: شکست یک رکورد 54 ساله

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۳۸۸

مهاجم نروژی منچستر سیتی در پیروزی 6 بر 2 تیمش مقابل لوتون تاون در جام حذفی انگلیس پنج گل زد و رکوردهای مهمی را جابجا کرد.

به گزارش ایلنا،  هالند بعد از بازگشت از مصدومیت پا که او را بیش از یک ماه از میادین دور نگه داشت، در هفت بازی سه گل زده بود اما در کنیلورث رود در نیمه اول هت تریک کرد و دو گل هم در نیمه دوم زد تا سیتی به یک چهارم نهایی برود. بعد از سال 1970 که جورج بست در برد منچستریونایتد مقابل نورثمپتون شش گل زد، هیچ بازیکنی نتوانسته بود در یک مسابقه جام حذفی پنج گل بزند و مهاجم نروژی یک رکورد 54 ساله را شکست.

او همچنین نخستین بازیکن سیتی بعد از سال 1926 شد که در یک بازی جام حذفی پنج گل می‌زند، فرانک رابرتز در برد 11 بر 4 مقابل کریستال پالاس تقریباً صد سال پیش پنج گل زده بود. هالند بعد از بازی گفت: «من به بهترین شرایطم برگشته‌ام، حس خیلی خوبی دارم، منتظر اتفاقات هیجان‌انگیزی هستم، ما آماده حمله هستیم.»  او یک فصل و نیم بیشتر در سیتی نبوده اما برای دومین بار در یک بازی پنج گل می‌زند، مهاجم 23 ساله که در 83 بازی در رقابت‌های مختلف برای سیتی 79 گل زده، پیش از این در برد 7 بر صفر سیتی برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان پنج گل زده بود. چهار گل اول هالند با پاس‌های کوین دبروین به ثمر رسید که او هم بخش مهمی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. هماهنگی و بازی تأثیرگذار این دو در کنار هم باعث شده خیلی‌ها به این باور برسند سیتی می‌تواند مثل فصل قبل سه‌گانه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان را ببرد.

ماتئو کوواچیچ گل دیگر سیتی را زد که در 18 بازی آخرش در رقابت‌های مختلف شکست نخورده است.سیتی در مقایسه با استانداردهای خودش شروع کندی در این فصل داشت اما حالا یک امتیاز با لیورپول، صدرنشین لیگ برتر فاصله دارد و با برد 3 بر یک کپنهاگن در دانمارک در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان یک پایش را به مرحله بعد گذاشته است. سیتی یکشنبه در دربی منچستر با یونایتد روبه‌رو می‌شود و سه روز بعد بازی برگشت را مقابل تیم دانمارکی برگزار می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز