خبرگزاری کار ایران

نیکبخت: سکوت نکونام به موقع بود/ این تیم بوی قهرمانی می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۷۳۳

پیشکسوت استقلال در مورد برتری این تیم مقابل سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نیکبخت در خصوص برتری استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی فوق العاده ای بود و من به شخصه از دیدن آن لذت بردم. شاید بگویید بازی یک گل داشته و پر گل نبوده است ولی از لحاظ فنی بازی سطح بالایی بود و دو تیم عملکرد خوبی داشتند. خصوصاً استقلال که بهترین عملکرد ممکن را داشت و توانست نقاط قوت سپاهان را پوشش دهد و اجازه طراحی حمله ندهد و سپاهان موقعیت خطرناکی به آن صورت روی دروازه ایجاد نکرد و فقط فشار آورد و در طراحی موقعیت ناکام بود.

وی افزود: استقلال یک بازی حساس و حیثیتی و شش امتیازی را برد. این برد ها در سرنوشت قهرمانی تعیین کننده هستند و یک گام بزرگ و مثبت از سوی استقلال به سمت قهرمانی بود. اگر دربی را هم به سلامت از پیش رو بردارند می‌توان صحبت از قهرمانی کرد و برای آن آماده شد.

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد بلانکو گفت: اگرچه او زیاد گلزنی نکرده ولی بازیکن پر تلاشی است و فضا سازی و دوندگی خوبی در زمین دارد و من به نظرم عملکرد او خوب بوده است. در کنارش مارشاریپوف هم به نظرم اگر کمی در ترکیب جا بیافتد می‌تواند بیشتر به استقلال کمک کند و بازیکن با کیفیتی است.

نیکبخت در مورد اختلاف خطیر و نکونام هم توضیح داد: نکونام کار خوبی کرد برای آرامش تیمش فعلاً سکوت کرده است ولی باید هرچه زودتر برای این مشکل راه حل اساسی اندیشیده شود. من به عنوان یک فوتبالی از نکونام و زحماتش در تیم حمایت می کنم و او چیزی جز خوبی برای استقلال نخواسته و برای شخص خودش درخواستی ندارد و باید به خواسته هایش عمل شود چرا که مسئول نتایج تیم است و باید پاسخگوی هواداران میلیونی باشد. به نظرم هرچه سریعتر یک فکری برای این موضوع شود. اگر پیشکسوتان می‌توانند ورود کنند یا اگر شدنی نیست وزیر محترم ورزش وارد شود و به هر شکل ممکن این اختلاف نظر پایان پیدا کند چرا که ادامه آن به ضرر استقلال است و حیف است این تیم خوب حالا که پتانسیل قهرمانی دارد به خاطر چنین مسائلی ضربه بخورد و لطمه ببیند.

وی در پایان گفت: از هوادارانی که در این سرما به تشویق تیم رفتند هم تشکر می کنم و آنها هم بدون شک در این برد مهم سهیم هستند و از آنها می خواهم استقلال را تنها نگذارند و تا پایان فصل کنار تیم باشند و کمک کنند تا قهرمان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز