خبرگزاری کار ایران

واکنش جنجالی سرمربی ذوب آهن به جادوگری مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۶۲۲

محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری پس از بازی با پرسپولیس در مورد شایعه جادو در رختکن پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: پیروزی پرسپولیس را تبریک می‌گویم و خسته نباشید می‌گویم به کادرفنی‌شان و بچه‌های خودمان. من جزو مربی‌هایی هستم که پیشبینی می‌کنم اگر ده نفره شدیم چه‌کار کنیم. امروز مجموعه اتفاقات بد برای ما افتاد. دقیقه ۸ بازی پنالتی گرفته شد. در نیمه اول خوب اداره کردیم و بعد از گل موقعیتی ندادیم. در نیمه دوم بهتر شروع کردیم و در حمله خودمان اخراجی دادیم و پنجاه دقیقه ده نفره بازی کردیم‌.

ربیعی ادامه داد: جزو بازی‌های خوب امسال ما بود. تیم حریف بسیار پر مهره است و نفرات تاثیرگذار دارد. اگر در انتهای بازی دو موقعیت خوب نصیب پرسپولیس شد چون ریسک را برداشتیم و ده نفره حمله کردیم. باید سریع خودمان را برای بازی بعدی جمع و جور کنیم.

او در مورد تفاوت تعویض‌های پرسپولیس با ذوب آهن گفت: بضاعت ما همین است. ما از ۱۹ تا سهمیه بزرگسال ۱۷ نفر داریم. تیم پنجم نیم فصل اول باید تقویت شود. من نمی‌گویم جنگ دارا و ندار است و با هر داشته‌ای با تمام وجود بازی می‌کنیم. من روی اسلامی در نیمه دوم برنامه داشتم و بدشانس بودیم. این بازی پنالتی و اخراج و بازی رفت آن اتفاق در دقیقه ۹۰ افتاد‌. پارسال در رفسنجان باز هم پنالتی اخراج دادیم که یک متر خارج محوطه بود‌. چهار بازی اخیرم را با پنالتی به پرسپولیس باختیم. امیدوارم یک جایی هم ما خوش شانس باشیم. مثلا روی توپ اولی که با سر زدیم و گلر گرفت یک تکل از پشت زده شد و شاید آن پنالتی برای ما می‌شد و روند تغییر می‌کرد.

ربیعی در پاسخ به اینکه پیش از بازی تصاویری مبنی بر پیدا شدن جادو در رختکن پرسپولیس گفت: من همینجا خواهش می‌کنم تمام دستگاه‌های نظارتی کشور و فدراسیون فوتبال وارد عمل شوند و راستی‌آزمایی کنند و اگر چنین مسئله‌ای هست اشد برخورد را داشته باشند‌ و اگر غیر واقعی است باید از تهمت آنها جلوگیری شود. من اطلاعی نداشتم. هم من و هم باشگاه ذوب آهن کارمان مشخص است. من عکسی ندیدم و گفتند چنین چیزی بوده. باید راستی آزمایی شود. تمام ورزشگاه ما مجهز به دوربین مدار بسته است و باید بیایند تمامش را بررسی کنند. به دلیل برودت هوا بعد از بازی ملوان در این ورزشگاه نیامده بودیم و در زمین ملت تمرین می‌کردیم. 

محمد ربیعی در پایان گفت: از هواداران عزیزمان که در این سرما تیم را تشویق کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب محبت‌های‌شان را در سریع‌ترین زمان ممکن بدهیم. اصلا نگران نباشند. با برنامه بازی کردیم. ۵۰دقیقه ۱۰ نفره تیم را جلوی پرسپولیس نگه داشتیم. آنها در نیم فصل به شدت تقویت شدند‌. اگر توانمندی بیشتری در جلوی زمین داشتیم می‌توانستیم گل بزنیم. با همین بچه‌ها شبانه‌روز کار می‌کنیم تا لول آپ شوند. از هواداران عزیز عذرخواهی می‌کنم. مردم اصفهان خیلی به من لطف دارند و در هفته اخیر سعی کردند این رابطه را به هم بزنند اما من عاشق مردم اصفهانم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز