خبرگزاری کار ایران

واکنش هواداران پی‌اس‌جی به قرارداد امباپه با رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۳۸۶

کیلیان امباپه پس از تایید امضای قراردادش با رئال مادرید در ورزشگاه پارک دو پرنس با تشویق و واکنش متفاوت طرفداران پاری سن ژرمن روبرو شد.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه شب گذشته برای اولین بار پس از اعلام عدم تمدید قرارداد و انتقالش به رئال مادرید، در ورزشگاه خانگی تیمش بازی می‌کرد و هواداران پاری سن ژرمن وقتی نام او در ورزشگاه به صدا درآمد، این فوتبالیست را تشویق کردند!

کیلیان امباپه پس از اعلام امضای قراردادش  با رئال مادرید، در بازی خانگی به میزبانی ورزشگاه پارک دو پرنس به میدان رفت. تشویق هواداران از امباپه در بازی هفته بیست و سوم لیگ فرانسه مقابل رن در واقع یک واکنش معنادار بود.

پیش از شروع بازی وقتی هنوز ظرفیت سکوها تکمیل نشده بود، نام امباپه توسط سخنگوی ورزشگاه در بلندگو اعلام شد و طرفداران با سوت از او استقبال کردند اما با پر شدن ورزشگاه، نتیجه به اتفاق آرا اعلام شد: تشویق! اکثر هواداران هنگام پخش مجدد نام این فوتبالیست از طریق سیستم اعلان عمومی، او را تشویق کردند.

نکته جالب این تشویق تماشاگران فرانسوی برای امباپه این بود که آن‌ها به دلایل مختلفی با نیمار و حتی لیونل مسی مشکل داشتند و آن‌ها را هو می‌کردند اما برای تصمیم انتقال امباپه به رئال و عدم تمدید قراردادش بی تفاوت بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز