خبرگزاری کار ایران

لیورپول گزینه آلترناتیو آلونسو را مشخص کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۷۵۸

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ پرتغال، در صورتی که ژابی آلونسو به بایرن مونیخ برود، گزینه نهایی لیورپول خواهد بود.

به گزارش‌ ایلنا، لیورپول روبن آموریم را به عنوان "بهترین نامزد" جانشینی یورگن کلوپ در صورت انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ انتخاب کرده است.

بیلی هوگان، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، در تلاش است تا بهترین گزینه را برای جانشینی یورگن کلوپ انتخاب کند. با این حال، انتقال احتمالی آلونسو به بایرن مونیخ، لیورپول را وادار می‌کند تا تلاش‌ برای یافتن گزینه‌های جایگزین را بیشتر کند.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، آموریم به عنوان "بهترین نامزد" برای جانشین کلوپ از سوی لیورپول انتخاب شده است. آموریم به خاطر دستاوردهایش در اسپورتینگ تحسین قابل توجهی به دست آورده است.

در حالی که مدعیان دیگری مانند روبرتو دی‌زربی نیز مورد توجه قرار دارند، سابقه و پتانسیل آموریم او را به گزینه‌ بهتری برای مدیران لیورپول تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، جستجوی لیورپول فراتر از حوزه مدیریتی است و باشگاه نیز به دنبال یک مدیر ورزشی است. انتظار می رود که جدایی کلوپ باعث تغییر ساختار سلسله مراتب ورزشی باشگاه شود.

اسپورتینگ در فصل جاری رقابت نزدیکی با بنفیکا برای کسب عنوان قهرمانی دارد و با پشت سر گذاشتن پورتو، آموریم امیدوار است تیمش تا انتهای فصل مدعی کسب این جام باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز