خبرگزاری کار ایران

تارتار: می‌خواهیم از استقلال امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۰۵۷

مهدی تارتار، سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: می‌توانیم دست به هر کاری بزنیم. به تیم های بزرگ احترام می گذاریم و از آن‌ها امتیاز گرفتیم که امیدواریم فردا هم این امتیاز را از استقلال بگیریم.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی ملوان بندرانزلی در نشست خبری پیش از بازی هفته هفدهم مقابل استقلال تهران گفت: جا دارد در ابتدا به کاروان استقلال کادرفنی و بازیکنان‌شان خوشآمد بگویم. امیدوارم میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم. تیم قابل احترامی هستند کار خوبی را از ابتدای فصل تا به الان دنبال کرده‌اند.

او ادامه داد: کادرفنی باهوش و به  روزی دارند که راس آن آقای جواد نکونام حضور دارد. بازی بسیار جذابی خواهد شد. هر دو تیم امسال فوتبال خوبی را بازی می‌کنند. تیم ما امسال روند خوب را طی کرده و تنها مشکلی که من با کادرفنی دارم انتخاب ترکیب اصلی است. برای ما این انتخاب خیلی سخت شده و چالش زیبایی شده که ترکیب‌ را انتخاب کنیم. بازیکنانم خیلی خوب کار می‌کنند و ما را به آینده امیدوار کرده‌اند. روز سختی را برای استقلال رقم می‌زنیم و با تمریناتی که انجام دادیم و با انگیزه ای که داریم سعی می‌کنیم ضمن احترام به تیم خوب استقلال این بازی را ببریم و خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. 

تارتار درمورد غیبت میلاد سرلک و محمد عمری در بازی هفته گذشته گفت: هفته پیش عرض کردم عمری سرماخوردگی داشت و سرلک هم مشکلات اداری برای حضور در لیست بازیکنان داشت. خداراشکر فردا همه بازیکنان را در اختیار داریم ولی به بازیکنان جدید گفتم که باید از بچه های ما بهتر باشند تا در تیم بازی کنند. در شرایط مساوی بازیکنان قدیمی شانس دارند تا در‌ ترکیب بازی کنند. آنقدر بازیکنان جدید باید با انگیزه و پرتلاش باشند که بتوانند جای آن‌ها را بگیرند. بازیکنان جدید کار سختی دارند.

سرمربی ملوان درمورد اینکه طی چند بازی اخیر خانگی این تیم برنده نشده، گفت: ما قطعا کار را برای استقلال سخت خواهیم کرد. تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنان با کیفیت و انگیزه داریم که به معنای واقعی تیم هستیم. می‌توانیم دست به هر کاری بزنیم. به تیم های بزرگ احترام می گذاریم و از آن‌ها امتیاز گرفتیم که امیدواریم فردا هم این امتیاز را از استقلال بگیریم. 

فکر می‌کردید ملوان این فصل بتواند نتایج درخشانی کسب کند؟ تارتار در پاسخ به این سوال گفت: واقعا نه تنها من شاید هیچ کارشناس و هیچ بیننده‌ای نمی‌توانست این تصور را داشته باشد که ملوان پس از سال ها چنین نتایجی به دست بیاورد ولی هر چه از بازی ها گذشت دیدیم این توانایی را داریم که با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم. بعد از هفته چهارم و پنجم به بازیکنان گفتم باید با تیم های بالای جدول رقابت کنند. اگر دچار غرور شویم قطعا زمین خواهیم خورد، در جلسات آنالیز به این موضوع اشاره می‌کنیم که به هیچ وجه نباید مغرور شویم تا بتوانیم تا انتهای فصل این کار را پیش ببریم.

او در صحبت با هواداران گفت: هواداران که ولی نعمت ما هستند. وقتی صحبت از کسب سهمیه و نتایج خوبمان می‌شود همیشه به بچه ها گفتم هدف ما این است که یک خاطره خوب در این شهر بگذاریم. خوشحال کردن هواداران هدف اصلی ماست و برای این هدف تلاش می کنیم. امیدواریم که بتوانیم این کار را انجام دهیم و یک خاطره خوب از خود در شهر باقی بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز