خبرگزاری کار ایران

ادعای جنجالی: قرارداد امباپه و رئال مادرید امضا شد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۰۰

رئال مادرید با توافق نهایی با کیلیان امباپه رسیده و قرارداد این بازیکن به ادعای نشریه مارکا امضا شده است.

به گزارش ایلنا، روزنامه مارکا در ادعایی جذاب و جنجالی مدعی شده است که رئال مادرید و امباپه از مدتی قبل به توافق نهایی دست پیدا کرده بودند و در واقع او دو هفته قبل قراردادی را با این باشگاه به امضا رساند که باعث خواهد شد از روز اول جولای سال جاری میلادی رسما بازیکن این تیم باشد. 

هر دو طرف در طول مذاکرات به خواسته‌های طرف مقابل توجه کردند و مشکلاتی که پیش از این به وجود آمده بود را کنار گذاشتند تا بالاخره این ستاره فرانسوی به رویایی که از کودکی داشت برسد و بتواند از فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان برود. 

مارکا تاکید کرده که چند باشگاه بزرگ اروپایی در چند روز اخیر تماس‎‌هایی با نمایندگان و نزدیکان این بازیکن داشته‌اند تا با او درباره آینده مذاکره کنند اما با این پاسخ روبرو شده‌اند که کار انتقال او به رئال مادرید نهایی شده است. 

امباپه هفته گذشته در دیداری که با ناصر الخلیفی برای اعلام تصمیمش داشت از او خواست که دیگر هیچ پیشنهاد تمدیدی به او ارائه نکند و دلیلش همین بود که قراردادی را با رئال مادرید امضا کرده است. مهلت این قرارداد پنج ساله و تا تابستان 2029 خواهد بود، اتفاقی که پی اس جی از مدتی قبل پیش‌بینی کرده بود.

گفته می‌شود که الخلیفی هم به خوبی با این بازیکن برخورد کرد چون انتظار چنین اتفاقی را داشت و از تابستان گذشته واقف بود که شانسش برای تمدید قرارداد او بسیار کم خواهد بود و اقدام امباپه برای بخشیدن پاداش وفاداری هم برای این باشگاه اهمیت بسیاری داشت. 

رئال مادرید در حالی قراردادی را با امباپه امضا کرد که تمام تلاشش این بود که هیچ قانونی را زیر پا نگذارد و به مدیران پاری سن ژرمن بهانه‌ای ندهد که تصمیم به شکایت به یوفا و فیفا داشته باشند و کار را برای آنها سخت کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز