خبرگزاری کار ایران

کلوپ راز بزرگ بازیکن برنتفورد را لو داد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۹۲۳

یورگن کلوپ پس از پیروزی لیورپول مقابل برنتفورد، جزئیات گفتگوی بعد از بازی خود با ایوان تونی را فاش کرد.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ جزئیات گفتگوی خود با ایوان تونی را پس از برد مقابل برنتفورد اعلام کرد.

لیورپول با شکست 4-1 برنتفورد فاصله با آرسنال در صدر جدول رده بندی را به 5 امتیاز افزایش داد  و آرسنال با برد 5-0 مقابل برنلی این اختلاف را به عدد 2 رساند.

تنها گل برنتفورد مقابل لیورپول توسط ایوان تونی به ثمر رسید. پس از پایان بازی کلوپ بازیکن حریف را در آغوش گرفت و این دو گفتگوی کوتاهی هم با یکدیگر داشتند.

کلوپ درباره این مکالمه گفت:"من بیشتر به او لبخند می‌زدم. او به وضوح بازیکنی انگشت شمار و واقعاً سرسختی است. من از کلمه دیگری در این گفتگو استفاده کردم اما بدیهی است که بازی در برابر او واقعا دشوار است. آیا من درست فکر می‌کنم که او طرفدار لیورپول است؟ او از گفتن این حرف خجالت نمی‌کشد، بنابراین ما کمی در مورد آن صحبت کردیم و او بعد از گفتگویی که داشتیم، برای من آرزوی موفقیت کرد. بازیکنان زیادی این را گفته‌اند اما به هر حال خوب است. همین بود، گفتگوی خوبی بود. من همین گفتگو را با ویتالی جانلت هم داشتم."

کلوپ درحالی به نوعی اعلام کرد تونی طرفدار لیورپول است که این بازیکن به آرسنال لینک شده بود و شایعات زیادی درمورد احتمال انتقال او به جمع توپچی‌های لندنی مطرح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز