خبرگزاری کار ایران

رانیری: بازیکنانم نگذاشتند استعفا بدهم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۷۴

کلودیو رانیری تایید کرد که با درخواست بازیکنانش از استعفا منصرف شده است.

به گزارش ایلنا، کلودیو رانیری فاش کرد که به بازیکنان کالیاری گفته استعفا خواهد داد، اما آن‌ها او را متقاعد کردند که بماند و به جای آن در تمرینات شرکت کند. کالیاری در منطقه سقوط قرار دارد و در 4 بازی آخر سری A شکست خورده است. آن‌ها در 5 بازی اخیر فقط یک برد کسب کرده‌اند.

رانیری فاش کرد که تصمیم به استعفا گرفته بود اما به درخواست بازیکنانش منصرف شده است. مربی ایتالیایی روز یکشنبه پس از شکست خانگی 3-1 مقابل لاتزیو، این تصمیم را به بازیکنانش اطلاع داده بود.

رانیری گفت:"من با تیم صحبت کردم. آنها به یک شوک نیاز داشتند. به آن‌ها گفتم استعفا می‌دهم، اما تیم مخالف بود. گفتند باید کنار هم بجنگیم و من هم قبول کردم! گفتم: "مشکلی نیست، بیایید برای تکمیل این ماموریت بجنگیم." بالاخره، بچه‌ها قبول کردند و الان من اینجا حضور دارم."

کالیاری در بازی‌های هفته بیست و پنجم سری A باید به در خارج از خانه به مصاف اودینزه برود. رانیری گفت:"بازی سختی خواهد بود، ما تلاش می کنیم به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم. من خوبم، فکر نمی‌کنم با توجه به نتیجه‌ای که داشتیم، خیلی از مربیان مانند من از حمایت تیم‌شان برخوردار شوند. من واقعاً افت کرده بودم، اما بازیکنان به من انگیزه زیادی دادند و به من گفتند که باید با هم بجنگیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز