خبرگزاری کار ایران

روی یک شوت به ما گل زدند؛

بختیاری زاده: استقلال در نیم فصل دوم هم مثل نیم فصل اول شانس قهرمانی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۲۷۳

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری درمورد بازی با استقلال گفت: آنها توانستند روی یک شوت به ما گل بزنند.

 

به گزارش ایلنا، سهراب بختیاری زاده پس از شکست مقابل استقلال تهران در نشست خبری گفت: به تیم استقلال تبریک می‌گویم و همینطور خسته نباشید می‌گویم به هر دو تیم، به خصوص بازیکنان خودم که امروز تمام توان‌شان را گذاشتند و خیلی پرتلاش بودند و ذهنیت و تفکر حرفه‌ای مناسبی برای این بازی داشتند اما در یک صحنه در شروع نیمه دوم روی عدم تمرکز فشاری را که باید روی خط حمله استقلال می‌گذاشتند، نگذاشتند و آنها توانستند روی یک شوت به ما گل بزنند. البته یکی دو موقعیت دیگر هم داشتند و بعد از گل، کمی تیم‌مان بی نظم شد اما بعد از آن با تعویض‌هایی که کردیم، شکل بهتری پیدا کردیم.

او ادامه داد: استقلال جمع شده بود که تک گلش را حفظ کند و روی ضدحمله به ما گل بزند و ما سعی کردیم از کناره‌ها حمله کنیم اما نتوانستیم شرایطی را که برای ایجاد موقعیت نیاز بود، فراهم کنیم. در کل بازی بدی نبود. اولین بازی دور رفت بود و تیم‌ها یک مدتی استراحت کردند و بازیکن جذب کردند و بازیکن از دست دادند؛ فکر می‌کنم به این نسبت دو تیم فوتبال خوبی را از دو تیم تیم دیدیم، به خصوص در نیمه دوم.

او درباره عملکرد تیم استقلال عنوان کرد: در این فوتبال هر تیمی یک استراتژی دارد و شکلی از فوتبال را دنبال می‌کند. هیچ تیمی بدون دلیل موفق نمی‌شود و حتما دلیلی در این مسئله وجود دارد. فکر می‌کنم استقلال، استراتژی و نوع فوتبالی را که آقای نکونام به آن اعتقاد دارد، خیلی خوب اجرا می‌کند. شاید بحث بر این باشد که فوتبال زیبا، فوتبالی است که شما لمس توپ زیادی داشته باشی و توپ را در اختیار داشته باشی اما ما شکل‌های زیادی از فوتبال داریم؛ اینکه یک تیم بتواند خیلی فیزیکی، تخریبی و قدرتی بازی کنی و انتقال سریع داشته باشد یا برعکس، در همه شرایط مالک بازی باشد. 

او با تعریف از این بازی گفت: به اعتقاد من فوتبال زیبا فوتبالی است که در آن استراتژی‌ای که مربی بر اساس ابزارها و تیم حریف انتخاب می‌کند، با ضریب اشتباه پایین اجرا شود. تیم استقلال این نوع فوتبال را خوب اجرا می‌کند، یعنی پاس بلند، توپ سوم، بردن به کناره‌ها و ریختن روی حریفان. به آنها تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم استقلال در نیم فصل دوم هم مثل نیم فصل اول شانس قهرمانی دارد و جزو تیم‌های قدرتمند است.

سرمربی صنعت نفت درمورد تعویض‌هایش گفت: با توجه به اینکه یک مربی یا کادرفنی در طول هفته با بازیکنان زندگی می‌کنند و از لحاظ فنی و روحی و روانی آنها را بهتر می‌شناسند، بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند. در این فوتبال هر تعویضی منجر به یک اتفاق مثبت نمی‌شود ولی چیزی که ما امروز کم داشتیم، یک بخشی از آن مشکل بدنی بود. ما بر اساس شرایط روحی و روانی و شرایط فیزیکی و بدنی بازیکنان ارنج کردیم و در جریان بازی تعویض کردیم. ما جزو تیم‌هایی هستیم که در نیم فصل تقریبا هیچ اردویی را نگذراندیم و بدنسازی نداشتند و بیشترین استراحت را داشتند. البته اینها دلیل نمی‌شود که ما هیچ بازی را ببازیم.

سهراب بختیاری زاده درباره وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنانش گفت: شرایط بدنی بازیکنان نفت الان مطلوب نیست و ما با این تفکر و ذهنیت بازیکنان را به زمین فرستادیم. در حال حاضر با وجود اینکه در کوران مسابقات هستیم و خیلی حساس است که هم کار بدنی انجام بدهی و هم روز مسابقه تیم شادابی باشی اما سعی‌مان بر این است که در یکی دو هفته آینده کمی کار بدنی انجام بدهیم. فکر می‌کنم امروز در ۱۵ دقیقه پایانی در شکل فوتبال، پاس دادن و به دست آوردن نبض بازی خوب بودیم اما اگر توان بدنی بیشتری داشتیم‌ می‌توانستیم ایجاد موقعیت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز