خبرگزاری کار ایران

امیری: همیشه به دنبال قهرمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۰۹۲

هافبک پرسپولیس پس از بازی مقابل آلومینیوم گفت: ما مقابل هر تیمی قرار می‌گیریم به خاطر موفقیت‌ سال‌های گذشته همه‌شان به دنبال این هستند که از ما امتیاز بگیرند.

به گزارش ایلنا، وحید امیری، هافبک پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخلاف جریان بازی متاسفانه گل دریافت کردیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و نمی‌شود که کار تیم حریف را زیر سوال ببریم چون باور کنید ما مقابل هر تیمی قرار می‌گیریم، به خاطر موفقیت‌ سال‌های گذشته همه‌شان به دنبال این هستند که از ما امتیاز بگیرند. این دلیل نمی‌شود که بازی خوب خودمان را هم زیر سوال ببریم. بچه‌ها امروز تمام تلاششان را کردند. موقعیت‌هایی هم داشتیم که اگر قبل از گل حریف به ثمر می‌رسید شاید نتیجه دیگری کسب می‌کردیم.

او ادامه داد: هواداران از ما انتظار دارند بهترین نتیجه را کسب کنیم. همیشه هم سه امتیاز را به دست بیاوریم. امروز برخلاف جریان بازی گل خوردیم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. به آن‌ها قول می‌دهم که خیال‌شان راحت باشد. بازیکنان در هر بازی تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و هدف دیگری به غیر از موفقیت نداریم.

"شما نقش بازیکنان بزرگ تیم در انتخاب اوسمار را تایید می‌کنید؟" امیری در پاسخ به این سوال گفت: الان به نظرم جای مطرح کردن این سوال نیست چون آقای اوسمار الان سرمربی ماست. ما به خاطر پیراهن خود و اینکه آقای اوسمار الان مربی تیم است باید تمام تلاش خود را انجام بدهیم. کسی از ما قبول نمی‌کند، چون آقای اوسمار مربی ماست الان ببازیم. ما بازیکن هستیم و کسی که باید پاسخگو باشد ما هستیم که روز آخر به هواداران پاسخ بدهیم. الان دیگر موقع این صحبت‌ها نیست.

امیری درباره تغییر نسل در تیم ملی گفت: هر زمان که پیراهن مقدس تیم ملی را پوشیدیم، سعی کردیم به تیم ملی کمک کنیم. این دیگر به سرمربی محترم تیم ملی بستگی دارد. واقعا جا دارد از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی تشکر کنم که شور و اشتیاق را به جامعه آوردند و واقعا لذت بردیم. حیف شد، حیف شد امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند.

او درمورد شانس پرسپولیس برای کسب قهرمانی گفت: من هیچوقت قول قهرمانی ندادم اما ما همیشه به دنبال قهرمانی هستیم. این قول را به هواداران می‌دهم که نگران نباشند و به فکر آینده نباشید چرا که بازیکنانی دارید که تا پای رگ گردن‌شان برای شما تمام تلاششان را انجام می‌دهند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز