خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: باید سعی کنیم ضربات آخر را بهتر بزنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۰۵۶

سرمربی مس رفسنجان از نتیجه تساوی برابر هوادار در خانه ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا پس از تساوی صفر، صفر برابر هودار تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: ابتدا از هواداران بخاطر زحمتی که کشیدند و از دقیقه یک تا ۹۰ با اینکه تعدادشان کم بود، سعی کردند تیم را با تمام توان تشویق کنند، تشکر می‌کنم. در خصوص بازی فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم با توجه به اینکه تمرینات قبل از من خیلی دیر شروع شده، مقداری از لحاظ جسمانی عقب بودیم اما بچه‌ها در این چند روز باانگیزه تمرین کردند تا جبران مدتی که کمتر تمرین کرده بودند را انجام دهند.

او افزود: در مجموع موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و جاهایی از بازی را از دست دادیم که یکی، دو موقعیت به حریف دادیم. مقداری در انتقال پاس‌مان در دفاع هنوز با کندی مواجه هستیم و باید سرعت انتقال پاس‌مان بیشتر شود تا سریعتر وارد فاز هجومی شویم. باید باز هم بیشتر موقعیت ایجاد کنیم و بتوانیم به بازی سرعت دهیم و سعی کنیم ضربات آخر را بهتر بزنیم.

نویدکیا ادامه داد: هوادار سعی می‌کرد کار دفاعی را خیلی خوب انجام دهد. پرس در مرکز زمین را خیلی خوب انجام می‌داد. سعی می‌کرد تله‌گذاری کند تا از مرکز زمین از پاس‌هایی که ممکن بود اشتباه کنیم، استفاده کنند و از پشت دفاع‌هایمان بهره ببرند و به موقعیت برسند و یکی دو بار هم این اتفاق افتاد.

سرمربی مس رفسنجان افزود: روی هم رفته برای من راضی‌کننده بود و بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند با جان و دل بازی کردند. انتظارم از آنها خیلی بیشتر است چون فوتبالیست‌های باکیفیتی هستند و دوست دارم روز به روز شرایط‌مان را بهتر کنیم و از بازی‌های بعدی بازی بهتری ارائه دهیم.

نویدکیا درباره ضعف مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر گفت: من همیشه دلم می‌خواست تیم من هجومی بازی کند و در دو سالی که در سپاهان بودم تیمم در گلزنی از همه بهتر ظاهر شده بود. برای همین تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا به بچه‌ها کمک کنم تا بتوانند ضربات آخر را بهتر بزنند. البته مقداری در این قضیه مباحث روحی روانی هم تاثیر دارد. چون واقعیت این است که هفته‌های زیادی را باختند و از لحاظ روحی روانی شرایط خوبی نداشتند.

او ادامه داد: برای من امیدوارکننده است که گل نخوردند و توانستند بازی را نگه دارند اما خب من این سبک بازی‌ها و صفر صفر شدن‌ها را دوست ندارم. دلم می‌خواهد بازی هیجان بیشتری داشته باشد و هوادار از فوتبال لذت ببرد. امیدوارم بتوانم کمک کنم. حالا دست من هم بخاطر اینکه خیلی از بازیکنان را نداشتم، بسته بود و اواخر بازی دو جوان که سن و سال کمتری داشتند مثل میثم رضایی و چه اکبری استفاده کردم چون کسی دیگر نبود که تعویض کنم.

وی افزود: کلاً در این بازی ۴ یا ۵  نفر روی نیمکت داشتم و سعی کردم همان چهار نفر را بازی دهم. امیدوارم از هفته‌های بعد بازیکنانم اضافه می‌شوند و اگر بتوانیم یکی دو بازیکن جذب کنیم و شرایط‌مان بهتر شود و بتوانیم منسجم‌تر کارمان را به پیش ببریم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص سیاست ادامه تمرینات در تهران یا انتقال تمرینات تیم به رفسنجان نیز گفت: در این باره باید مسئولان باشگاه، مسئولان شهرستان و استان تصمیم بگیرند. باید به واقعیت‌ها منطقی نگاه کنیم. اینجا زیرساخت‌ها و شرایط خوبی را داریم اما شاید ریسک باشد. در شرایط فعلی نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم چون بسیاری از این بازیکنان بخاطر سال‌های گذشته یا نیم فصل اول در تهران خانه گرفته‌اند و خانواده‌شان آنجاست الان بخواهم در حین مسابقات که ۴-۵ روز یک بار بازی است، بازیکنان را جابجا کنم و خانه و زندگی خود را بردارند و بیایند کمی مشکلات‌مان زیاد می‌شود. بخاطر همین چنین ریسکی را نمی‌توانم انجام دهم. برای سال‌های بعد بستگی به باشگاه دارد که این ریسک را انجام می‌دهد یا خیر. ممکن است خیلی از بازیکنان باکیفیت خود را از دست دهیم چون دوست دارند در شهرهای بزرگتر زندگی کنند. باشگاه تصمیم‌گیرنده است باید دید این ریسک را می‌کنند یا خیر. اگر این ریسک را نکردند مجبورم این روند را ادامه دهیم تا کم کم به این شرایط برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز