خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۹۱۰

سازمان لیگ فدراسیون والیبال، برنامه مرحله نهایی لیگ برتر بانوان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سازمان لیگ طی اطلاعیه‌ای برنامه دیدارهای رده‌بندی و فینال بیست‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان را اعلام کرد.

امروز (دوشنبه - 23 بهمن) دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زنان میان تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن در اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان و مهرسان تهران در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و تیم سایپا با کسب دومین پیروزی برابر ذوب‌آهن راهی دیدار فینال شد و فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست برابر مهرسان از ساعت 12 روز شنبه 28 بهمن ماه در سالن شهید میثمی برای سومین بار به مصاف حریف تهرانی خود خواهد رفت تا نتیجه این دیدار فینالیست دوم را مشخص کند.

براساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ روز سه‌شنبه یکم اسفند ماه از ساعت 12 دیدار رده‌بندی میان ذوب‌آهن اصفهان و بازنده دیدار فولاد - مهرسان برگزار خواهد شد. دیدار برگشت میان دو تیم از ساعت 12 روز جمعه چهارم اسفند برگزار می‌شود.

دیدار فینال میان سایپا و برنده بازی سوم مهرسان و فولاد هم از ساعت 15:30 همان روز (سه‌شنبه - یکم اسفند) برگزار می‌شود و دور برگشت میان فینالیست‌ها از ساعت 15:30 روز جمعه چهارم اسفند پیگیری خواهد شد.

تمامی دیدارهای مرحله نهایی لیگ برتر زنان به‌صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود و در صورت نیاز به بازی سوم مسابقات روز دوشنبه هفتم اسفند ماه طبق دور رفت برگزار خواهد شد.

به این ترتیب برنامه کامل مسابقات باقیمانده لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

شنبه - 28 بهمن 1402
اصفهان، سالن شهید میثمی، ساعت 12
فولاد مبارکه سپاهان - مهرسان تهران

سه‌شنبه - اول اسفند 1402
تهران، سالن فدراسیون والیبال
دیدار رده‌بندی (رفت)، ساعت 12
دیدار فینال (رفت)، ساعت 15:30

جمعه - 4 اسفند 1402
دیدار رده‌بندی (برگشت)، ساعت 12
دیدار فینال (برگشت)، ساعت 15:30

دوشنبه - 7 اسفند 1402 (در صورت نیاز به بازی سوم)
رده‌بندی، ساعت 12
فینال، ساعت 15:30

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز