خبرگزاری کار ایران

ورزشگاه لاکچری الهلال منتظر تایید AFC برای میزبانی از سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۶۴۴

کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه تغییر ورزشگاه میزبان الهلال برای بازی با سپاهان در لیگ قهرمانان است.

به گزارش ایلنا« ورزشگاه المملکه آرنا در آستانه میزبانی از بازی الهلال و سپاهان»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه الریاضیه از احتمال تغییر ورزشگاه میزبان بازی حساس نماینده کشورمان مقابل آبی های ریاض است.

باشگاه متمول سعودی برای ساخت این ورزشگاه مدرن و جدید 26 هزار نفری خود 340 میلیون یورو هزینه کرده است.

نشریه عربستانی می نویسد که امروز دو هیات بلندمرتبه از کنفدراسیون فوتبال آسیا و وزارت ورزش عربستان از این ورزشگاه تازه تاسیس دیدن می کنند تا تصمیم نهایی خود را درباره میزبانی این استادیوم از بازی های لیگ قهرمانان آسیا را صادر کنند.

پیش از سایت AFC ورزشگاه الملز ریاض را به عنوان میزبان بازی برگشت میان سپاهان و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده بود. اما با افتتاح این ورزشگاه مدرن در هفته گذشته  که بازی دوستانه الهلال با اینتر میامی به همراه لیونل مسی انجام شد، الهلالی ها می خواهند در استادیوم جدیدشان مسابقات آسیایی را برگزار کنند.

دیدار رفت بازی سپاهان با الهلال پنجشنبه پیش رو به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز