خبرگزاری کار ایران

عزت اللهی: چرا داور عرب‌زبان بازی با قطر انتخاب کردند؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۷۷۱

سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران، از انتخاب یک داور عرب زبان برای بازی فردا مقابل تیم ملی قطر گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد:در ابتدا جا دارد از کشور قطر به خاطر برگزاری این جام تشکر کنم که بعد از جام جهانی این تورنمنت را برگزار کردند. جا دارد به خاطر صعودشان به نیمه‌نهایی تبریک بگویم چرا که می‌دانستیم قطر به خاطر امتیاز میزبانی و مدافع عنوان قهرمانی بودن،‌ انگیزه بالایی دارد.

او ادامه داد: ما کاملا به آن‌ها احترام می‌گذاریم و می‌دانیم بازی سختی خواهیم داشت. ما دوره قبل هم به نیمه‌نهایی رسیدیم و می‌دانیم این مرحله چقدر سخت است. بازی ژاپن با همه شیرینی‌ای که داشت برای ما تمام شده و ما فردا می‌خواهیم با تمام وجودمان مقابل قطر بازی کنیم و برای مردممان بجنگیم و موجبات شادی را فراهم کنیم.

هافبک تیم ملی افزود: چند مورد وجود دارد. یک، تایم استراحت که به بازیکنان فشار زیادی وارد کرد و کار بازیکنان و کادر پزشکی را سخت کرد و نکته بعدی، برای ما علامت سوال است که چرا داور عرب برای بازی گذاشتند. عجیب است چرا که قطر یکی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است. این‌ها مواردی است که ما انتظارات بیشتری داشتیم و امیدواریم در آینده به آن فکر شود. با این حال ایران دارای یک کادر حرفه‌ای است که با تمرکز کامل وارد زمین می‌شود و هدف ما پیروزی مقابل قطر و شاد کردن دل مردممان است.

عزت اللهی درمورد برتری ایران مقابل اردن در تورنمنت چهارجانبه اردن گفت: باتوجه به تجربه آقای قلعه‌نویی، ما هم تجربه از تورنمنت‌های گذشته داشتیم که اگر بخواهیم در باد پیروزی بخوریم، لطمه می‌بینیم. بازی با ژاپن تمام شده و ما از دیروز که ریکاوری کردیم، تمام توان و تمرکزمان برای بازی با قطر هست. همچنین جلسه آنالیزی داشتیم و اشتباهات بازی با ژاپن را بررسی کردیم تا در بازی با قطر بتوانیم دل مردممان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز