خبرگزاری کار ایران

سرمربی محبوب لیورپولی‌ها بند فسخ ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۷۴

فرناندو کارو، مدیراجرایی بایرلورکوزن، اعلام کرد بندی برای جدایی ژابی آلونسو جهت انتقال به باشگاه‌های سابق این مربی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، ژابی آلونسو 42 ساله به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول شناخته می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها در قرارداد سرمربی اسپانیایی با باشگاه بایرلورکوزن بندی وجود دارد که اگر بخواهد به هر یک از سه باشگاه رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول برود، مانعی وجود نخواهد داشت.

بن جیکوبز، خبرنگار مطرح انگلیسی، در گفتگو با فرناندو کارو، مدیراجرایی بایرلورکوزن تایید کرد که چنین بندی وجود ندارد.

این روزنامه نگار برای سایت گیومی‌اسپورت نوشت:"ژابی آلونسو، هافبک سابق لیورپول، یکی از مدعیان اصلی مربیگری این تیم خواهد بود. آلونسو در بایرن لورکوزن که در حال حاضر صدرنشین بوندس‌لیگا است، کار فوق العاده‌ای انجام داده است. فرناندو کارو، مدیراجرایی لورکوزن در ماه نوامبر به من گفت که هیچ بند رسمی وجود ندارد که به آلونسو اجازه دهد به لیورپول یا هر یک از باشگاه‌های قدیمی‌اش برود. اما او تایید کرد که اگر این مربی خواهان یک چالش جدید باشد هیچکس در لورکوزن او را مجبور به ماندن نخواهد کرد."

ژابی در حال حاضر یکی از بهترین مربیان جوان قاره اروپاست که موفق شده لورکوزن را به عنوان مدعی قهرمانی بوندس‌لیگا معرفی کند و خودش هم شانس زیادی برای مربیگری در لیورپول داشته باشد.

آن‌ها هنوز در فصل جاری بوندس‌لیگا هنوز شکست نخورده‌اند و تنها 8 امتیاز از 57 امتیاز ممکن را از دست داده‌اند. تیم تحت هدایت ژابی این شانس را دارد اولین تیمی باشد که به دوران پرافتخار بایرن مونیخ پایان داده و قهرمان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز