خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: ژاوی حق دارد استعفا بدهد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۵۹۵

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به نوعی از تصمیم ژاوی هرناندز برای جدایی از بارسلونا در پایان فصل حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی امشب در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس از برنلی میزبانی می‌کند.

نشست خبری پپ گواردیولا قبل از این رویارویی، تحت تاثیر سوالاتی درباره آینده خودش و همچنین شاگرد سابقش یعنی ژاوی روی نیمکت بارسلونا بود.

پپ گواردیولا در ابتدای نشست خبری درمورد وضعیت ارلینگ هالند گفت:"ظاهرا ارلینگ هالند برای بازی فردا انتخاب می‌شود، بله، این اولین بازی او برای برگشت می‌شود."

مصاحبه کایل واکر با نشریه سان؟

قطعا او کاپیتان منچسترسیتی باقی می‌ماند. چون این تصمیم تیم است و نه فقط از سوی من... من از او و خانواده‌اش حمایت می‌کنم. من در مورد مسائل شخصی صحبت نمی‌کنم.

رویارویی با ونسان کمپانی؟

من برای کمپانی احترام زیادی قائلم، باید مراقب و تا حد امکان برای این بازی آماده باشیم.

بازگشت مانوئل آکانجی؟

او بازگشته است، دیروز تمرین کرد و دردی در زانویش احساس نمی‌کند، این واقعا خبر خوبی است...

جدایی ژاوی از بارسلونا؟

طبق تجربه‌ام باید بگویم که نمی‌توانیم فشار لیگ برتر انگلیس را با اسپانیا مقایسه کنیم. آنجا 1000 برابر سخت‌تر از لیگ انگلیس است. 6 کنفرانس مطبوعاتی در هفته، تعداد زیادی بازی. فشاری که در بارسلونا احساس می‌کنید با هیچ جای دیگری قابل مقایسه نیست.

احتمال جدایی از منچسترسیتی؟

بارها گفتم، من تمام چیزهایی که یک سرمربی می‌تواند آرزویش را داشته باشد در منچسترسیتی دارم. باشگاه از من حمایت می‌کند، بازیکنان از من حمایت می کنند، ما فضای خوبی داریم. هنوز در سیتی احساس خوبی دارم و یک روز بالاخره تمام خواهد شد، اما فعلاً به آن فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز