خبرگزاری کار ایران

سرمربی عراق: با یک اشتباه از تورنمنت حذف می شویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۴۳۳

سرمربی تیم ملی عراق با احتیاط زیادی درباره بازی روز آینده برابر عراق صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق، در نشست خبری پیش از مصاف با اردن که روز آینده از ساعت 15 به وقت ایران آغاز می‌شود، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: هر دو تیم عراق و اردن عملکرد خوبی در مرحله اول داشتند و با شایستگی به مرحله حذفی رسیده‌اند. دیدار سختی میان دو تیم خواهد بود. باید با هوشیاری بالا در مسابقات حاضر شویم و حتی اگر یک اشتباه داشته باشیم، باید از دور رقابت‌ها کنار برویم. امکان رخ دادن هر اتفاقی در فوتبال وجود دارد و نباید از یاد ببریم که در جام جهانی ۲۰۲۲ عربستان موفق به شکست آرژانتین شد و در پایان جام آرژانتین توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

او با اشاره به پیروزی برابر ژاپن ادامه داد: بعضی‌ها فکر می‌کنند که با پیروزی مقابل ژاپن می‌توانیم در هر بازی دیگری برنده باشیم. این تفکر اشتباه است. البته ما آماده هستیم و آنها هم آماده هستند. ما احساس خاصی داریم و می‌خواهیم اتفاق خاصی را در این بازی رقم بزنیم. این اتفاق مثبتی است و اردنی‌ها هم همین حس و حال را در هر بازی دارند. دو تیم واقعا شرایط مشابهی دارند.

کاساس درباره ترکیب تیم اردن و همین‌طور خط هجومی خطرناک این تیم هم اینطور واکنش نشان داده است: الان هیچ تیمی ترکیبش مشخص نیست. فردا همه چیز در زمین مشخص می‌شود. زیر یک سری نکات فنی دیگر هم بر نتیجه مسابقه اثر می‌گذارد که نمی‌توان در کنفرانس مطبوعاتی درباره آنها صحبت کرد. در هر بازی با توجه به حریفی که داریم ممکن است تغییراتی داشته باشیم. همان‌طور که مقابل ژاپن داشتیم. در نیمه اول حالت هجومی بیشتری داشتیم ولی در نیمه دوم مجبور شدیم از حمله به دفاع بیاییم.

 

او در ادامه با تاکید بر این نکته که عراق نامزد قهرمانی در مسابقات نیست، اضافه کرد: ما هنوز کاندید قهرمانی در مسابقات نیستیم. تیم‌هایی مثل ژاپن، ایران، کره‌جنوبی و استرالیا شانس بیشتری دارند. خوشحالیم که تا اینجای مسابقات بالا آمدیم و در حال پیشرفت هستیم. شرایط هر بازی سخت و متفاوت با بقیه بازی‌هاست ولی هدف و امید ما صعود به مرحله بعدی است.

کاساس درباره تفاوت‌های بازی عراق و اردن هم گفت: بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم در یک سطح هستند. اردن مربی خیلی خوبی دارد. تیمی جنگنده هستند که سه مهاجم خطرناک هم در اختیار دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز