خبرگزاری کار ایران

کلوپ گزینه جانشینی ژاوی در بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۱۷۹

باشگاه بارسلونا به نظر می‌رسد روی ادامه همکاری با ژاوی هرناندس حساب کرده‌اند اما گزینه‌هایی را نیز برای جانشینی او مدنظر دارند!

به گزارش ایلنا، ژاوی هرناندس در پی شکست خانگی 5 بر 3 شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل ویارئال در هفته بیست‌و‌دوم لالیگای اسپانیا اعلام کرد که در پایان فصل جاری از بارسلونا جدا خواهد شد و قصد دارد مدتی به دور از فوتبال باشد و اندکی برای خانواده‌اش وقت بگذارد.

ژاوی که در ماه نوامبر 2021 در میانه فصل جانشین رونالد کومان شد، در همان فصل سهمیه لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان آورد و فصل گذشته هم کاتالان‌ها را به قهرمانی در لالیگا و سوپرجام اسپانیا رساند. شرایط اما در فصل جاری برای ژاوی و شاگردانش خوب پیش نرفته و فراز و نشیب‌هایی داشته‌اند و همین باعث شده تا به نوعی از کورس قهرمانی لالیگا عقب بیفتند.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا اما خبر داد که منابعی از باشگاه بارسلونا تأیید کرده‌اند که ژاوی فصل آینده هم روی نیمکت بارسا خواهد بود و به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. دیگر روزنامه کاتالونیایی یعنی «اسپورت» هم گزارش داد؛ بازیکنان بارسلونا از تصمیم ژاوی شوکه و ناامید شده‌اند.

«رادیو کاتالونیا» در این خصوص گزارش داد؛ در صورتی که باشگاه بارسلونا با ژاوی قطع همکاری کند، نام یورگن کلوپ بیش از همه در ذهن تصمیم‌گیرندگان اصلی باشگاه برای جانشینی این مربی 43 ساله قرار دارد. کلوپ اخیراً اعلام کرد که در پایان فصل به حضور 9 ساله‌اش در لیورپول پایان خواهد داد.

باشگاه بارسلونا اما برنامه‌ای برای استفاده از رافا مارکس سرمربی بارسلونای B در تیم اصلی خود ندارد. مدیران بارسا بر این باورند که این مربی مکزیکی که بین سال‌های 2003 تا 2010 برای بارسا بازی می‌کرد، در بارسلونای B خوب کار کرده و فعلاً باید در همین مسیر به کارش ادامه دهد.

تیاگو موتا سرمربی فعلی بولونیا هم که از او به عنوان یکی از گزینه‌ها برای جانشینی ژاوی در بارسلونا یاد شده، در پی تساوی 2-2 شب گذشته (شنبه) شارگردانش مقابل میلان در هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا، درباره احتمال حضورش در بارسا گفت: گفته می‌شود که ژاوی قصد ترک بارسلونا را دارد و این خبر را چند دقیقه قبل شنیدم. من در زمان حال زندگی می‌کنم و از بودن در بولونیا لذت می‌برم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز