خبرگزاری کار ایران

هت تریک عیسی آل کثیر: این بازگشت پایانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۵۱

عیسی آل کثیر برای سومین بار به پرسپولیس بازگشت.

به گزارش ایلنا، عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس برگشت آن هم در شرایطی که ابتدای فصل دست یحیی و درویش را در پوست گردو گذاشته بود. آل‌کثیر همین تابستان در شرایطی که گل‌محمدی به او نیاز مبرم داشت به سپاهان رفت چرا که مبلغ پیشنهادی آنها تقریباً سه برابر پرسپولیس بود. به خاطر شرایط قراردادی او خیلی دیر کارت بازی‌اش را گرفت و دیر برای تیمش بازی کرد. بعد از آن به خاطر ترافیک شدید خط حمله تیمش تبدیل به سومین مهاجم نوک این تیم شد و آخر نیم فصل هم که داستان‌های سقف بودجه سپاهان و بازیکنان مازاد این تیم پیش آمد تا با دریافت رضایتنامه از جمع طلایی‌ها بیرون بیاید و سپاهان هم با آغوش باز از خروج او استقبال کرد تا لیست تیمش نفسی بکشد.

آل‌کثیر به پرسپولیس آمد و البته در نگاه اول برخی هواداران و پیشکسوتان نسبت به بازگشت او چراغ سبز نشان داده از این خرید استقبال کردند اما عده‌ای هم هستند که به خاطر اتفاقات ابتدای فصل از او دل‌چرکین هستند و می‌گویند بازیکنی که به خاطر پول تیم خودش را رها کرده نباید برمی‌گشت یا اینکه باشگاه نباید سراغش می‌رفت. در عین حال در طرف مقابل برخی هواداران می‌گویند در هر صورت داشتن آل‌کثیر با توجه به سابقه گلزنی و توانمندی‌هایش در خط حمله می‌تواند مشکلات خط حمله این تیم را حل کند.

در باشگاه پرسپولیس هم این نگاه وجود دارد که با اولین گلی که عیسی برای پرسپولیس بزند همه آنهایی که مخالف بازگشتش بودند تمام آن اتفاقات تلخ تابستان را فراموش خواهند کرد و آل‌کثیر دوباره مهاجم محبوب آنها خواهد شد.

اما برای عیسی که 18 بهمن ماه شمع 33 سالگی را فوت خواهد کرد و پا به 34 سالگی خواهد گذاشت این یک شروع متفاوت و تازه خواهد بود. این سومین شروع دوباره این مهاجم اهل جوانرود دزفول در پرسپولیس به حساب می‌آید و با توجه به کیفیت فنی و عزم و اراده او برای درخشش امید می‌رود خط حمله پرسپولیس با حضور این مهاجم، شهاب زاهدی و احتمالاً علی علیپور جان دوباره‌ای بگیرد.

عیسی آل‌کثیر تابستان سال 1399 برای اولین بار پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و بعد از درخشش در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در همان روزهای طلایی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شش ماه محروم شد. آل‌کثیر که از این محرومیت ضربه روحی، فنی و بدنی بدی خورده بود بعد از این محرومیت طولانی و عجیب برگشت و خیلی زود گلزنی‌هایش را شروع کرد و در بازی‌های مهمی مثل سوپرجام قدرت تمام‌کنندگی‌اش را به رخ کشید.

آل‌کثیر اواخر نیم فصل نخست لیگ بیست و یکم مصدوم شد و بعد از اینکه دو ماه طول کشید تا راضی به جراحی شود از نیم فصل دوم فصل قبل دوباره به پرسپولیس برگشت و با گلزنی در بازی‌های بزرگی مثل دربی برگشت و بازی‌های جام حذفی نقش مهمی در کامبک رویایی سرخ‌ها و کسب سه‌گانه تاریخی پرسپولیس داشت.

حالا عیسی برای سومین بار به پرسپولیس برمی‌گردد و به نوعی در بازگشت کامبک کرده است. او در دو بازگشت قبلی فوق‌العاده بوده و نشان داده خوب برگشتن را بهتر از هر چیزی بلد است. آل‌کثیر وظیفه دارد تا در بازگشت به پرسپولیس دل شکسته آن عده از هواداران مخالف این بازگشت را به دست بیاورد اما مهم‌تر از هر چیزی در این زمینه- که می‌تواند در قالب یک پست اینستاگرامی یا مصاحبه نمود پیدا کند- همین خوب و قوی برگشتن مهم‌تر از هر چیزی است و باید برای او اولویت داشته باشد.

مطمئناً اگر عیسی مثل دفعات قبلی بازگشتی قدرتمند به ترکیب پرسپولیس داشته باشد و بتواند باری از دوش خط حمله این تیم بردارد نه نیازی به عذرخواهی است نه توضیح دادن در این باره که چرا ابتدای فصل به خاطر پیشهاد بهتر رفت و حالا برگشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز