خبرگزاری کار ایران

رونالدو: فکر کردند تمام شده‌ام ولی 54 گل زدم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۸۰۶

کریستیانو رونالدو در گفتگوی جدیدش نسبت به انتقادات علیه خود پس از انتقال به النصر عربستان پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو زمستان سال گذشته با ترک منچستریونایتد راهی النصر عربستان شد. ستاره پرتغالی موفق شد در سال 2023 در مجموع 54 گل به ثمر برساند و بالاتر از ارلینگ هالند و هری کین به عنوان بهترین گلزن سال انتخاب شود.

رونالدو اخیرا از سوی مجله گلوب ساکر به عنوان مرد سال از نگاه هواداران و خاورمیانه انتخاب شد. او در حاشیه این مراسم با روزنامه رکورد پرتغال مصاحبه‌ای انجام داد.

کریستیانو رونالدو به روزنامه پرتغالی گفت: اگر به عقب برگردید و به اتفاقاتی که در منچستریونایتد و همچنین تیم ملی پرتغال رخ داد نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از مردم بر این باور بودند که من از دست رفته و تمام شده‌ام. اما حقیقت این است که من کاملا متمرکز شدم و روزهای بسیار خوبی را در النصر سپری کردم. به همین دلیل توانستم 54 گل به ثمر برسانم. 

از سطح بازی خودم اصلا شگفت‌زده نیستم چون می‌دانم که هنوز می‌توانم چیزهای بسیاری را در زمین ارائه کنم. می‌دانم که می‌توانم گل‌های زیادی برای النصر و تیم ملی بزنم، بنابراین به ثمر رساندن 54 گل در سالی که گذشت برای من بسیار جذاب بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز