خبرگزاری کار ایران

نیکبخت واحدی: پشیمان هستم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۴۶۸

نیکبخت واحدی بازیکن سابق استقلال در تازه‌ترین صحبت‌های خود از رفتن به تیم پرسپولیس ابراز پشیمانی کرده و این حرف‌ها را البته در مصاحبه‌های قبلی خود نیز گفته بود.

به گزارش ایلنا، نیکبخت در این رابطه گفته است: «در آن دوران استقلال مرا نمی‌خواست، از این موضوع هم شاهد دارم. بعد از آن با پیشنهاد پرسپولیس روبه‌رو شدم. پیش خودم گفتم یک رقم زیاد به آنها پیشنهاد می‌دهم تا به‌عنوان یک سنگ بزرگ مانع انتقال شود، من آن را پیشنهاد دادم اما پرسپولیسی‌ها پذیرفتند. آقای انصاری‌فرد مدیرعامل وقت این تیم می‌تواند شهادت دهد و درنهایت با رقمی که مورد درخواست من بود و در آن موقع هم زیاد بود قرارداد با من بسته شد. من از انتقال پرسپولیس پشیمان هستم. اما گفتم که از طرفی استقلالی‌ها هم من را نمی‌خواستند.»

با توجه به ابراز پشیمانی نیکبخت از رفتنش به پرسپولیس به این نکته باید اشاره داشت که بازیکنانی که به خاطر لج و لجبازی درصدد هستند تا از باشگاه استقلال به تیم پرسپولیس بروند باید به این نکته توجه داشته باشند که شاید اگر چند سال بعد هم در جایی که امروز نیکبخت نشسته، بنشینند همانند او ابراز پشیمانی کرده و دوست داشته باشند تا زمان به عقب برگردد تا آنها آن تصمیم عجولانه را نگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز