خبرگزاری کار ایران

در تمجید از سردار آزمون؛ زمانی برای درخشش

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۴۵۹

تعجبی ندارد که سردار آزمون بتواند هر رکورد دیگری را نیز در زمینه تعداد گل و حتی تعداد بازی بشکند.

به گزارش ایلنا، برای پسری که در 19 سالگی و بدون اینکه بازی در تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال را تجربه کند و یا حتی به آنها فکر کند، در تیم ملی مطرح شد و خیلی زود استعداد خود را نشان داد، رسیدن به رکوردهای گلزنی ثبت شده در تاریخ فوتبال ایران، کار سختی نیست.

پسری که از همان ابتدا حساب خود را از سایرین جدا کرد و سبک و سیاق فوتبال اروپایی را حتی هنگام بازی در تیم‌های ملی پایه نیز نشان داد حالا به 50 گل رسیده و مسلماً گل‌های زیاد دیگری نیز در انتظار اوست. 

سردار یک استعداد ناب در فوتبال ایران است که شاید تا سال‌ها نظیر او و مسیری که او طی کرد را کسی تجربه نکند، کسی که در فوتبال اروپایی شکل و فرم یک مهاجم تراز اول را گرفت و سپس برای تیم ملی ایران درخشید.  او با اینکه فرصت حضور در جام جهانی 2014 را به دلیل کم‌تجربگی و شاید شرایط بدنی خود به دست نیاورد اما بعد از آن تبدیل شد به یک ستاره بی‌جانشین در ترکیب تیم ملی ایران و شایستگی خود را در هر میدان و تورنمنتی که به میدان رفت به رخ کشید. 

مهاجمی که راحت و باهوش بازی می‌کند و موقعیتی را به راحتی از دست نمی‌دهد، او می‌تواند مهره‌ای قابل اتکا برای هر تیمی باشد، حتی تیمی مثل رم و مربی‌ای مثل ژوزه مورینیو. در تیم رم مورینیو دیر به توانایی‌های آزمون پی برد و کم به او میدان داد و شاید با میدان دادن بیشتر به چنین بازیکنی نتایج بهتری برای او و تیمش رقم می‌خورد و آقای خاص مجبور به خداحافظی از رم در این مقطع از فصل نمی‌شد. 

جام ملت‌های آسیا تازه شروع شده و حالا بازی با هنگ‌کنگ در پیش است؛ یک فرصت دیگر برای گلزنی سردار و دیگر ستاره‌های تیم ملی ایران. به نظر می‌رسد که آمار گل‌های آزمون در این تورنمنت به شکلی قابل توجه رشد کند. چالش اول او احتمالاً رسیدن به رکورد 14 گل علی دایی در جام ملت‌های آسیاست و بعد هم شکستن رکورد تعداد گل‌های ملی دایی که البته این دومی کار بسیار سختی است. 

شاید اگر مصدومیت‌های گاه و بیگاه و اتفاقات خاص برای سردار نبود، او تعداد گل‌های بیشتری را تا کنون به ثمر رسانده بود، بازیکنی که حالا حضورش در خط حمله تیم ملی تبدیل شده به یک قوت قلب برای سایر بازیکنان تیم و همچنین مایه امیدواری برای هواداران فوتبال ایران. 

در قطر هر جا که با کارشناسان بین‌المللی فوتبال و افرادی مثل تیم کیهیل ستاره سابق تیم ملی استرالیا، مایکل چرچ یکی از فوتبال‌نویسان برجسته قاره آسیا و یا حتی هواداران دیگر تیم‌ها در مورد ایران حرف می‌زنیم اولین نکته‌ای که مطرح می‌کنند قدرت خط حمله ایران با حضور بازیکنانی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی است و اینکه ایران می‌تواند یکی از مدعیان اصلی فتح جام با اتکا به این خط حمله باشد. 

تیم ملی برای کسب یک موفقیت تاریخی پا به قطر گذاشته و در این راه سردار حکم جواهری ارزشمند و اسلحه‌ای قدرتمند را برای کادر فنی ایران در راه مقابله با هر حریفی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز