خبرگزاری کار ایران

تهدید بزرگ مورینیو بعد از سخنرانی طولانی در رختکن

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۸۱

دیدار میلان و آاس رم در هفته بیستم سری آ 24/2023 با برتری 3-1 روسونری به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، شکست در این بازی ممکن است به قیمت از دست رفتن شغل مورینیو در پایتخت ایتالیا تمام شود. ژوزه مورینیو بعد از بازی بلافاصله از روی سکوها به رختکن رفت و گفت‌وگویی طولانی با بازیکنان تیمش داشت.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ مورینیو بعد از باخت مقابل میلان، حدود یک ساعت در رختکن با بازیکنان تیمش صحبت کرد. این گفت‌وگو بسیار جدی بود و تقریباً به جز مورینیو، صدای هیچ کسی از رختکن رم به گوش نمی‌رسید. طبق ادعای Rete Sport، ژوزه مورینیو در این جلسه به بازیکنان گفته که برای اولین بار در دوران کاری خود آماده است یک گام به عقب بردارد، زیرا به نظر می‌رسد این گروه دیگر از دستورات او پیروی نمی‌کنند. مورینیو به آنها گفته هنوز مطمئن نیست اما اگر مطمئن شود که دیگر نمی‌تواند روی بازیکنانش تأثیر بگذارد و آنها به او همچون یک رهبر نگاه نمی‌کنند، بلافاصله استعفا خواهد داد.

 در همین حال، مالکان باشگاه همچنان در مورد آینده مورینیو تصمیم قاطعی نگرفته‌اند. با توجه به مشکلات مالی و غرامت سنگین قطع همکاری با مورینیو، آنها به سختی می‌توانند مورینیو را در این برهه از زمان اخراج کنند. از سوی دیگر تیاگو پینتو مدیر ورزشی رم به زودی از این باشگاه جدا می‌شود و تصمیم‌گیری در مورد سرمربی رم به بعد از انتخاب مدیر ورزشی جدید موکول می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز