خبرگزاری کار ایران

اورتون در انتظار کسر ۶ امتیاز دیگر!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۲۵

باشگاه اورتون برای دومین بار در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، ممکن است با جریمه کسر امتیازی دیگر روبرو شود.

به گزارش ایلنا باشگاه اورتون که در ماه نوامبر 2023 (آبان ماه) به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی لیگ برتر انگلیس، با کسر 10 امتیازی جریمه شد، حالا در آستانه دریافت حکم جریمه کسر امتیاز دیگری است. سایت «فوتبال اینسایدر» انگلیس به نقل از منابع خود خبر داد که این باشگاه لیگ برتری به خاطر نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی لیگ برتر انگلیس با جریمه 6 امتیازی جدیدی مواجه می‌شود. باشگاه ناتینگهام فارست هم پس از نادیده گرفتن دستورالعمل‌های مالی لیگ برتر انگلیس، به مانند اورتون نقره‌داغ خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ هر مجازاتی که برای اورتون صادر شود، علاوه بر آن جریمه 10 امتیازی است که در ماه نوامبر به باشگاه تحمیل شد. این کسر بزرگترین کسر امتیاز در تاریخ مسابقات لیگ برتر بوده که اورتون درخواست تجدید نظر در حکم صادره را داده بود. اعتقاد بر این است که باشگاه انتظار دارد جریمه 10 امتیاز قبلی‌شان پس از درخواست فرجام‌خواهی به 6 امتیاز کاهش پیدا کند. این بدین معنی است که در صورت اعمال کسر امتیاز جدید، این فصل در مجموع 12 امتیاز از آبی‌پوشان مرسی‌ساید کسر شده است.

اورتون که در همان ماه نوامبر جریمه کسر 10 امتیازی‌اش اجرا شد، در حال حاضر با 17 امتیاز در رده هفدهم جدول رده‌بندی لیگ برار انگلیس قرار دارد و تنها یک امتیاز با منطقه سقوط به دسته پایین‌تر فاصله دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز