خبرگزاری کار ایران

بیانی: بورکینافاسو توانست محک جدی برای ما باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۷۰۵

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی و تقابل با بورکینافاسو صحبت کرد.

شاهین بیانی در گفتگو با ایلنا درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بورکینافاسو اظهار داشت: اگرچه روی کیفیت حریف ایران در این بازی تردیدهایی وجود داشت ولی بازی خوب و سنگینی را شاهد بودیم و حریف هم سنگ تمام گذاشت و توانست تیم ما را اذیت کند، آنها دوندگی خوبی در زمین داشتند و از طرفی ملی‌پوشان ما هم با توصیه کادرفنی خیلی خودشان را به آب و آتش نزدند تا مشکلی برای بازی‌های رسمی نداشته باشند. در کل بازی خوب و مفیدی را از نظر من شاهد بودیم.

وی افزود: شما نگاه کنید ما نزدیک بود مهره‌ای مثل بیرانوند را در این بازی از دست بدهیم که اگر این اتفاق می‌افتاد ضربه سنگینی به تیم ملی در آستانه شروع مسابقات رسمی بود. فکرش را بکنید این خطر برای همه ملی‌پوشان و ستاره‌های ما وجود دارد و ممکن است یک مصدومیت سرنوشت ما را در این مسابقات تغییر دهد، همان اتفاقی که برای پورعلی‌گنجی رخ داد. پس نباید انتظار داشت تیم ملی در این بازی‌ها خودش را به آب و آتش بزند. حتی بازی‌های مرحله گروهی هم با اینکه مسابقه رسمی است با بازی‌های سنگنین برای ما باید تفاوت داشته باشد.

مدافع اسبق تیم ملی ادامه داد: با توجه به حساسیت رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ما باید در خط دفاع دقت عمل بیشتری داشته باشیم. البته بچه‌های خط دفاع در این دیدار عملکرد خوبی داشتند اما به طور کلی نباید تا این اندازه حریف را دست کم بگیریم. باید بدانیم در جام ملتهای آسیا با مهاجمان و هافبک های حرفه‌ای روبرو هستیم که در مراحل بالاتر از دور گروهی می‌توانند برای ما خطرساز شوند.

بیانی درباره عملکرد کلی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در کل وضعیت خوبی برای تیم ملی متصور هستم و این تیم قطعاً با اضافه شدن سردار آزمون در خط حمله از این هم قوی‌تر خواهد شد. طارمی هم در این بازی مثل همیشه ثابت کرد چرا در اروپا هنوز هم خواهان دارد. فقط یک لحظه برایش کافی بود تا گلش را بزند.

وی همچنین درباره سبک بازی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از سال‌ها بازی تدافعی که هیچ شباهتی به فوتبال ایران نداشت حالا شاهد یک فوتبال رو به جلو واقعاً ایرانی هستیم. امیر قلعه نویی شرایطی برای تیم ملی ایجاد کرده که تیم رو به جلو بازی می‌کند و میل به حمله حتی مقابل یک حریف گردن کلفت آفریقایی هم کاملاً در گام‌های بازیکنان ما به چشم می‌آید. امیدوارم در جام ملت‌ها با همین سبک بتوانیم به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز