خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید یک - مایورکا صفر؛ بازگشت مادریدی‌ها با اولین برد در سال جدید میلادی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۳۹

تیم فوتبال رئال مادرید در اولین مسابقه‌ی خود در سال 2024 میلادی مقابل مایورکا به پیروزی رسید و بالاتر از خیرونا در صدر ایستاد.

به گزارش ایلنا، سفیدپوشان پایتخت اسپانیا در حالی در این مسابقه به میدان رفتند که برای بازپس‌گیری رتبه‌ی نخست نیاز به سه امتیاز داشتند. 

رئال مادرید از همان ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و موفق شد در دقایق ابتدایی موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کند. مودریچ موفق شد چندین موقعیت خوب برای هم تیمی‌هایش بسازد اما بلینگام، رودریگو و وینیسیوس این فرصت‌ها را از دست دادند. مایورکا هم صاحب موقعیتی فوق‌العاده شد که آنها هم از این فرصت استفاده نکردند تا بازی در نیمه‌ی اول با نتیجه‌ی صفر-صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم رئال مادرید به حملاتش ادامه داد اما نزدیک شدن به دروازه‌ی مایورکا در این نیمه حتی سخت تر از قبل هم شده بود. هردو تیم تعویض‌هایی در این میان انجام دادند که از مهمترین آنها میتوان به ورود براهیم دیاز و خوزلو اشاره کرد. براهیم دیاز 9 دقیقه پس از ورودش فرصت بسیار خوبی به دست آورد تا قهرمان مادریدی‌ها در این مسابقه باشد اما این بار هم دروازه‌بان تیم مایورکا او را ناکام گذاشت.

رئال مادرید همچنان بر بازی مسلط بود تا اینکه بالاخره در دقیقه 78، آنتونی رودیگر موفق شد روی کرنر ارسالی مودریچ ضربه‌اش را به تور دروازه حریف بچسباند. 

رئال مادرید در پایان موفق شد با تک گل رودیگر مقابل حریفش به پیروزی برسد تا نوار پیروزهای این تیم پاره نشود و مجددا صدرنشین شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز